شیخ لاری در فولاد آره نا رستگار می گردد؟

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران/آذربایجان شرقی سرمربی ماشین سازی بهتر از هر کسی می داند که شاید دیگر فرصتی برای اثبات ارزش های خود نداشته باشد و به همین علت باید هرچه در توان دارد رو کند و با دست پر از فولادآره نا خارج گردد.

شیخ لاری در فولاد آره نا رستگار می گردد؟

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران فردا، دوشنبه، نهم تیرماه با برگزاری سه ملاقات به سرانجام می رسد که تیم ماشین سازی تبریز در این هفته میهمان فولاد خوزستان خواهد بود.

شاگردان شیخ لاری که اصلا حال و روز خوشی ندارند و بعد از اینکه خطیبی تیم آماده ماشین سازی را با برد مقابل استقلال تحویل شیخ لاری داد، این تیم دو تساوی مقابل سپاهان و پیکان کسب نموده و متحمل سه شکست مقابل شهرخودرو، شاهین شهرداری بوشهر و نساجی مازندران شده است.

سبز قبایان تبریزی از زمانی که تحت راهنمایی شیخ لاری قرار گرفتند، 11 گل دریافت نموده و تنها چهار گل زده اند که این آمار نشان از ضعف دفاعی و گل زنی این تیم دارد.

اما در سوی مقابل، فولادی قرار گرفته است که با سرمربی جوان و البته کار بلد خود یعنی جواد نکونام، با کسب 36 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته است که در پنج بازی اخیر خود صاحب چهار برد مقابل شاهین شهرداری بوشهر، پیکان، شهرخودرو و استقلال و متحمل تنها یک شکست مقابل سپاهان شده است.

به گزارش خبرنگاران، نکته حائز اهمیت اینکه بازی این تیم مقابل استقلال که ملاقات معوقه هفته هفدهم بود، چند روز قبل برگزار گردید و با بردی که فولاد در این بازی بدست آورد، علاوه بر تثبت صندلی پنجمی این تیم در جدول و هم امتیاز شدن با استقلال، این تیم را با روحیه مضاعف روانه این بازی نموده است.

اگر نگاهی به آمار بازی های رو در روی ماشین سازی و فولاد بیندازیم، می بینیم که این دو تیم تا به امروز پنج بار در مقابل هم قرار گرفته اند که حاصل این بازی ها دو تساوی، یک پیروزی برای ماشین سازی و دو پیروزی نیز سهم فولاد بوده است.

شاگردان شیخ لاری در حال حاضر با کسب 24 امتیاز در صندلی نهم جدول لیگ برتر فوتبال ایران حضور دارند که البته این رتبه نیز حاشیه امن مطمئنی برای این تیم نیست و هر لحظه ممکن است تیم های تعقیب نماینده ماشین سازی از احتمال تداوم شکست های این تیم نهایت استفاده را نموده و صندلی ماشین سازان را تصاحب نمایند.

شاید بتوان گفت چشم امید شیخ لاری و تیمش به بازی تیم همشهری خود یعنی تراکتور با نساجی (حدی ترین تعقیب نماینده ماشین سازی) نیز باشد چون که درصورت پیروزی سرخ های تبریز مقابل نساجی و با کسب امتیاز ماشین سازی از بازی با فولاد صندلی نهمی این تیم را تثبیت خواهد نمود.

این دو تیم بازیکن محرومی برای این بازی ندارند و تنها محروم این بازی یوسف بخشی زاده مربی ماشین سازی است که اجازه نشستن بر روی نیمکت این تیم را ندارد.

باید منتظر باشیم و ببینیم که شیخ لاری و تیم تحت راهنماییش چه برنامه ای برای هفته های باقی مانده لیگ برتر دارند و آیا این وقفه چندین ماهه فوتبال ایران تغییری در شرایط این تیم در نحوه ارائه بازی خوب و حساب شده و نجات این تیم از شکست های متوالی خواهد شد یا خیر.

شیخ لاری بهتر از هر کسی می داند که شاید دیگر فرصتی برای اثبات اررش های خود نداشته باشد و به همین علت باید هرچه در توان دارد رو کند و با دست پر از فولادآره نا خارج گردد چون مدیران ماشین سازی نشان دادند که در تعویض سرمربی هیچ گونه اغماضی ندارند و شاید در صورت شکست شیخ لاری این مربی نیز کنارگذاشته گردد.

لازم به ذکر است؛ این بازی روز دوشنبه نهم تیرماه ساعت 21 در فولاد آره نا برگزار خواهد شد که قضاوت این بازی نیز بر عهده سید رضا مهدوی است و یاری های وی نیز امیر رضا آشور ماهانی، حمید سبحانی و احمد محمدی خواهند بود و حسن کامرانی فر نیز به عنوان ناظر بازی حضور خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1305

به "شیخ لاری در فولاد آره نا رستگار می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیخ لاری در فولاد آره نا رستگار می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید