صحبت های انگیزشی گل محمدی برای بازیکنان پرسپولیس

به گزارش تور آلمان ارزان، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات فشرده خود را برای آغاز دوباره رقابت های لیگ برتر از سر می گیرد که این تیم در 6 هفته پایانی مسابقات باید اختلاف 6 امتیازی با استقلال تهران که به صدر جدول تکیه داده است را جبران کند.

صحبت های انگیزشی گل محمدی برای بازیکنان پرسپولیس

سرمربی سرخپوشان مرکز در گفتگویی که در دو روز گذشته در جمع بازیکنان تیم داشته از آن ها خواسته کمتر به حاشیه فکر نمایند و بدون استرس برای جبران امتیازات از دست رفته تمرکز داشته باشند.

یحیی هنگام صحبت های انگیزشی با بازیکنان تیم به آن ها تضمین می دهد اگر بتوانند در 6 ملاقات به جامانده به پیروزی برسند بدون شک خواهند توانست جام قهرمانی را برای ششمین فصل متوالی بالای سر ببرند.

صحبت های گل محمدی خطاب به بازیکنان پرسپولیس در حالی از سوی بعضی بازیکنان مطرح شده است که آن ها با توجه به نتایج بدی که در چند هفته اخیر لیگ برتر گرفتند انتظار نحوه برخورد اینچنینی از سرمربی تیم را نداشتند تا بار دیگر با ایجاد اتحاد دنبال کسب جام قهرمانی دیگری باشند.

سرخپوشان مرکز در 6 هفته مانده رقابت های لیگ برتر مقابل پیکان، ذوب آهن اصفهان، سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، شهر خودرو مشهد و فجر سپاسی شیراز بازی خواهند کرد که نتیجه هر یک از این بازی ها تأثیر مستقیم در مشخص قهرمانی پرسپولیس دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2284

به "صحبت های انگیزشی گل محمدی برای بازیکنان پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت های انگیزشی گل محمدی برای بازیکنان پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید