طراحی داخلی آپارتمان مدرن با تم رنگی تیره در سال 2015

به گزارش تور آلمان ارزان، در طراحی داخلی آپارتمان مدرن و نوین استفاده از عناصر سنگی، چرمی و چوبی در رنگ های تیره و خنثی صندلی بسیار ویژه ای دارد. چنین مواد لوکسی در رنگ تیره زمینه ای بسیار پیچیده و ویژه در دکوراسیون خانه های آپارتمانی ایجاد می نماید و باعث بوجود آمدن خاطراتی از طرح های گذشته می گردد؛ خانه هایی که در آن طراحان مجبور نبودند برای حفظ ماهیت مینیمالیستی و ساده گرایی یا حتی مد روز بودن، همه چیز را به رنگ سفید در آورند. رنگ سفید امروزه به یک عادت تبدیل شده و بخاطر خنثی بودن تقریبا در تمامی خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد اما ترکیب این رنگ با رنگ های دیگر از قبیل تیره، فضایی زیبا و بدور از هر گونه یکنواختی در خانه بوجود می آورد.

طراحی داخلی آپارتمان مدرن با تم رنگی تیره در سال 2015

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

آپارتمان هایی که با آنها در این مطلب آشنا خواهیم شد از مواد متعددی در دکوراسیون خود استفاده می نمایند که در کنار ایجاد فضایی هوشمند و مدرن در خانه، راحت، آسوده و شیک نیز جلوه می نمایند. این خانه های تیره، پالت های رنگی ویژه ای را معرفی می نمایند که در آنها خبری از احساسات تحریک یا دپرس نماینده وجود ندارد و در عوض حسی شاد و سرشار از زندگی با خود بهمراه می آورند. البته برای اینکه رنگ های تیره چنین خاصیتی را در خود داشته باشند باید در استفاده از آنها با احتیاط و هوشیاری کامل عمل کرد. برای مثال رنگ تیره، درصد زیادی از نور را به خود جذب می نماید و به همین خاطر فضایی تاریک بوجود می آورند که می تواند آنرا تنگ تر و کوچک تر نشان دهد. جلوگیری از جذب تمامی نورها توسط وسایل تیره یکی از سخت ترین وظایف هر طراحی است. طراح باید از تکنیک های هوشمندانه استفاده کند تا همه چیز در خانه راحت و روشن جلوه کند.

طراحی داخلی آپارتمان مدرن

منبع: اتاق
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1459

به "طراحی داخلی آپارتمان مدرن با تم رنگی تیره در سال 2015" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی آپارتمان مدرن با تم رنگی تیره در سال 2015"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید