نکات استفاده از رنگ آبی در اتاق خواب

به گزارش تور آلمان ارزان، استفاده از رنگ آبی برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب، بسیار ایده خوبی است. این رنگ فوق العاده می تواند هم به اتاق خواب آرامش بخشیده و هم آن را سرشار از زندگی و نشاط کند.

نکات استفاده از رنگ آبی در اتاق خواب

رنگ آبی، یادآور دریا و آسمان است. رنگ آبی در دکوراسیون اتاق خواب همیشه یکی از پرطرفدارترین انتخاب ها برای طراحان داخلی بوده است. پس این رنگ را با آرامش و بدون نگرانی برای اتاق خواب خود بهره ببرید. در این مطلب از مجله اینترنتی خبرنگاران نکات استفاده از رنگ آبی در دکوراسیون اتاق خواب ارائه می گردد.

رنگ آبی در دکوراسیون اتاق خواب همراه ترکیب سفید

سفید یکی از پرطرفدارترین رنگ ها است که در کنار رنگ آبی استفاده می گردد. سفید رنگی خنثی است و به راحتی می توانید آن را برای دیوارها و یا روتختی در کنار رنگ آبی بهره ببرید. مانند عکس زیر، دیوارهایی با رنگ آبی را با روتختی سفید هماهنگ کنید و در اتاق خواب خود از اکسسوری های آبی و سفید بهره ببرید.

یک دیوار تاکیدی آبی رنگ درست کنید!

اگر شما تمام دیوارهای اتاق خواب خود را آبی تیره کنید، باعث می گردد تا اتاق شما کوچک و دلگیر جلوه کند. یک دیوار مانند دیوار پشت تخت را به عنوان دیوار تاکیدی انتخاب کنید و آن را به رنگ آبی تیره در بیاورید.

نکته : شما می توانید از رنگ های آبی کهتناژ روشن تری دارند، برای تمامی دیوارها بهره ببرید.

از دو رنگ سرد آبی و سبز بهره ببرید!

رنگ سبز و آبی در چرخه رنگی در کنار یک دیگر قرار دارند. این دو رنگ جزو رنگ های سرد بوده و برای استفاده در اتاق خواب مناسب هستند، بعلاوه باعث خوابی آرام می شوند. اما در کنار آن ها از یک رنگ گرم مانند قهوه ای، کرم و طلایی بهره ببرید تا فضای اتاق خواب بیش از حد سرد نگردد.

در کنار رنگ آبی از رنگ قهوه ای نیز بهره ببرید!

قهوه ای از دیگر رنگ هایی است که در کنار رنگ آبی زیبا می گردد. اما باید توجه داشته باشید که از آن زیاد در فضای اتاق خواب استفاده نکنید. برای مثال شما می توانید از پارکتی با رنگ قهوه ای یا تختی به این رنگ در کنار فضایی آبی بهره ببرید.

از رنگ صورتی در کنار رنگ آبی بهره ببرید!

یکی دیگر از رنگ هایی که در کنار رنگ آبی در دکوراسیون اتاق خواب بسیار زیبا می گردد، صورتی است. ترکیب رنگ آبی و صورتی ترکیبی بسیار پرطرفدار و شیک بوده و برای اتاق خواب های امروزی و جوان پسند مناسب است.

از رنگ طوسی در کنار رنگ آبی بهره ببرید!

اگر می خواهید ظاهری مدرن تر به اتاق خواب خود بدهید از رنگ طوسی در کنار رنگ آبی در دکوراسیون اتاق خواب بهره ببرید. رنگ طوسی به علت این که رنگی خنثی است. بعلاوه به راحتی با رنگ های مختلف از جمله آبی ست می گردد. از رنگ طوسی برای سطوح بیشتر، مانند دیوارها و از رنگ آبی در سطوح کمتر، مانند رو تختی بهره ببرید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب یک ایده خلاقانه برای ساخت سینی در خانه را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2457

به "نکات استفاده از رنگ آبی در اتاق خواب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات استفاده از رنگ آبی در اتاق خواب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید