طراحی سامانه نظارت هوشمند محیطی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

به گزارش تور آلمان ارزان، محقق مرکز رشد دانشگاه شهید مدنی آذربایجان پیروز طراحی سامانه نظارت هوشمند محیطی با استفاده دوربین های مدار بسته شد.

طراحی سامانه نظارت هوشمند محیطی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

ناصر فرج زاده، فناورمستقر در مرکز رشد دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در مصاحبه با خبرنگار استان های خبرنگاران، در خصوص طراحی سامانه نظارت هوشمند محیطی با استفاده دوربین های مدار بسته گفت: این سامانه وظایف نگهبانی و حراست را به حداقل می رساند و آن ها را هوشمند می نماید.

فرج زاده ادامه داد: این سامانه با دریافت تصاویر به وسیله دوربین پردازش و کشف اتقاقاتی که درتصاویر می افتد هشدار های لازم را به افراد ذی نفع اطلاع رسانی می نماید؛ و به این ترتیب بازبینی انسانی را به حداقل می رساند و فرایند حراست فیزیکی را بهینه می نماید.

فناورمستقر در مرکز رشد دانشگاه شهید مدنی آذربایجان بیان نمود:این نرم افزا برای اولین بار در ایران طراحی و فراوری شده است و قابلیت تشخیص انواع ورود مختلف اشیا را به حریم تعریف شده دارد.

وی اضافه نمود: این نرم افزار کاملا بومی است و می توان به عنوان نرم افزار هایی که در حوزه امنیت کاربرد دارد مطرح گردد.

فرج زاده گفت: سامانه نظارت هوشمند محیطی برای اولین بار در نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی رونمایی شده است این نرم افزار در دانشگاه پیاده سازی شده است و توانسته به خوبی وظیفه خود را انجام دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2119

به "طراحی سامانه نظارت هوشمند محیطی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان" امتیاز دهید

1 کاربر به "طراحی سامانه نظارت هوشمند محیطی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سامانه نظارت هوشمند محیطی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید