ظریف: سیاست های تند دولت کانادا باعث انزوای بین المللی آن شده است

به گزارش تور آلمان ارزان، وزیر امور خارجه کشورمان می گوید سیاست های تند و افراط گرایانه دولت کنونی کانادا در جامعه بین المللی موجب منزوی شدن این کشور شده است.

ظریف: سیاست های تند دولت کانادا باعث انزوای بین المللی آن شده است

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرنگاران، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان سیاست های تند و افراط گرایانه دولت کنونی کانادا را در جامعه بین المللی موجب منزوی شدن این کشور دانست وگفت این سیاستها به وجهه و اعتبار این کشور آسیب زده است.

ظریف که همراه رئیس جمهور در جمع ایرانیان مقیم آمریکا حضور داشت، در پاسخ به پرسش تعدادی از ایرانیان مقیم آمریکا و کانادا در مورد تسهیل خدمات کنسولی برای هموطنان مقیم کانادا گفت: گسترش دایره تسهیلات و خدمات کنسولی برای ایرانیان مقیم آمریکا و کانادا از اولویت های مهم ما است.

وی اضافه نمود: ما حدود دو سال است که برای باز کردن دفتر حفاظت از منافع و ارائه خدمات کنسولی به هموطنان خود در کانادا در کوشش هستیم اما متاسفانه دولت کنونی این کشور همیشه مانع ارائه این خدمات شده است.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین گفت: واکنش جامعه فرهیخته ایرانی تباران مقیم کانادا به تضییقات ناموجه و سیاست های ضد ایرانی دولت کنونی کانادا دور از انتظار نیست.

ظریف ایرانیان را در جوامعی که به آن مهاجرت نموده اند ،از تحصیل نموده ترین، پیروز ترین و قانونمندترین گروه های اجتماعی آن کشورها خواند و گفت: مهاجران ایرانی در دیگر جوامع همیشه با استفاده از حقوق قانونی و نفوذ اجتماعی و گروهی خود از سیاست ها و جریان های معتدل حمایت می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 489

به "ظریف: سیاست های تند دولت کانادا باعث انزوای بین المللی آن شده است" امتیاز دهید

1 کاربر به "ظریف: سیاست های تند دولت کانادا باعث انزوای بین المللی آن شده است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف: سیاست های تند دولت کانادا باعث انزوای بین المللی آن شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید