علی عطشانی تهیه کننده فیلم کارگردان انگلیسی شد

به گزارش تور آلمان ارزان، علی عطشانی که چندی پیش ساخت فیلم اولین تولد را در هالیوود به سرانجام رسانده، یکی از تهیه کنندگان دنباله این فیلم ساخته تونی کی کارگردان انگلستان با عنوان (دومین تولد) خواهد بود.

علی عطشانی تهیه کننده فیلم کارگردان انگلیسی شد

به گزارش خبرنگاران، تونی کی که پیش از این ساخت فیلم تاریخ مجهول آمریکا با بازی ادوارد نورتون را در کارنامه دارد، فیلم هالیوودی 2nd Born (دومین تولد) که در حال حاضر در مراحل پیش فراوری واقع شده است را از فصل زمستان در نیوجرسی مقابل دوربین می برد.

برخی از بازیگران فیلم 1st Born (اولین تولد) ساخته علی عطشانی که به عنوان اولین فراوری مشترک سینمای ایران و هالیوود شناخته می شوند در این فیلم جدید نیز حضور دارند و تعدادی بازیگر جدید نیز به جمع آنها اضافه خواهد شد.

در فیلم 2nd Born (دومین تولد) برای اولین بار در جهان یک ربات هوش مصنوعی که شبیه انسان است و مثل انسان احساس دارد و می تواند همچون انسان تصمیم گیری و رفتار کند، به کار گرفته گردیده و قرار است یکی از نقش های اصلی این فیلم را بازی کند. قرار است تکنیک ها و متدهای بازیگری به این روبات انسان نما آموزش داده گردد.

پیش از این استنلی کوبریک و جورج لوکاس کارگردان فیلم جنگ ستاره ای کوشش کردند که یک فیلم را با ربات واقعی بسازند اما به دلیل در دسترس نبودن تکنولوژی روز در آن زمان، موفق نگردیده اند و حالا کمپانی (LA Indipendent film) و ((American Brightlight Film Productions موفق شدند یکی از معروف ترین ربات های هوش مصنوعی که دقیقا با انسان شبیه سازی گردیده را برای ایفای نقش در فیلم 2nd Born (دومین تولد) استخدام کند.

تونی کی که برای ساخت موزیک ویدئو تاکنون شش بار نامزد جایزه گرمی گردیده و یک بار نیز این جایزه را از آن خود نموده است، علاوه بر فیلم تاریخ مجهول آمریکا، ساخت فیلم سینمایی انتقال آب سیاه و دو مستند دریاچه آتش و جدایی را نیز در کارنامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 33

به "علی عطشانی تهیه کننده فیلم کارگردان انگلیسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی عطشانی تهیه کننده فیلم کارگردان انگلیسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید