(عکس) گزینه پرسپولیس در یک لیگ عجیب

به گزارش تور آلمان ارزان، ایمان سلیمی که پس از سرانجام فصل گذشته تصمیم به قطع همکاری با باشگاه تراکتور گرفت و قراردادش را فسخ کرد و در جابجایی زمستانی شایعه حضورش در پرسپولیس مطرح شده بود، با یک باشگاه در اسلواکی قرارداد امضاء کرد.

(عکس) گزینه پرسپولیس در یک لیگ عجیب

این مدافع میانی 24 ساله که برای مذاکره با سِرِد اسلواکی راهی این کشور شده بود، پس از مذاکره با مسؤولان این باشگاه قراردادش را به مدت پنج ماه امضاء کرد.

وب سایت باشگاه سِرِد به سوابق حضور سلیمی در فجرسپاسی شیراز، پارس جنوبی جم و تراکتور اشاره کرده و عنوان کرده که او زیر نظر مربیانی همچون ژرژ لیکنز، مصطفی دنیزلی، محمد تقوی و ساکت الهامی به میدان رفته و به قهرمانی در جام حذفی ایران هم رسیده است.

سلیمی پس از عقد قرارداد با باشگاه سِرِد اسلواکی در گفت وگویی کوتاه با رسانه رسمی این تیم اظهار کرد: از حضور در سِرِد شاد هستم و می خواهم توانایی هایم را در این باشگاه به نمایش بگذارم و به هم تیمی هایم یاری کنم.

لازم به ذکر است، باشگاه سِرِد با 19 امتیاز در رده هفتم جدول سطح برتر فوتبال اسلواکی قرار گرفته و تنها پنج بازی دیگر تا خاتمه فصل 21-2020 دارد.

باشگاه سِرِد اسلواکی با انتشار تصویری از عقد قرارداد با ایمان سلیمی اعلام نمود که با این مدافع ایرانی قراردادی تا تاریخ 31 می 2021 (دهم خردادماه 1400) قرارداد بسته است.

منبع: فرارو
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1724

به "(عکس) گزینه پرسپولیس در یک لیگ عجیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) گزینه پرسپولیس در یک لیگ عجیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید