فرصت ثبت نام درس آشنایی با طب ایرانی و مکمل 10 خرداد سرانجام می یابد

به گزارش تور آلمان ارزان، فرصت ثبت نام هشتمین فراخوان درس آشنایی با طب ایرانی و مکمل 10 خردادماه 1401 به انتها می رسد.

فرصت ثبت نام درس آشنایی با طب ایرانی و مکمل 10 خرداد سرانجام می یابد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، ثبت نام هشتمین فراخوان درس آشنایی با طب ایرانی و مکمل از 17 اردیبهشت ماه شروع شده است و 10 خردادماه به سرانجام می رسد.

متقاضیان باید جهت ثبت نام به وب سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی به نشانی http://vums.ac.ir مراجعه نمایند.

دو واحد درس آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل ویژه دانشجویان سال تحصیلی 1401 دانشگاه ها/ دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور است.

دانشگاه علوم پزشکی مجازی با استناد به مصوبه شصت و پنجمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی کشور در تاریخ 14 اسفند 1395 با مشارکت دفتر طب ایرانی و مکمل، هیات ممتحنه و ارزشیابی رشته طب سنتی و دبیرخانه های تخصصی دو واحد درس آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل برای دانشجویان علوم پزشکی ارائه می نماید.

اخذ این واحد درسی برای دانشجویان دکتری عمومی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و کارشناسی پیوسته رشته های پرستاری، مامایی، فیزیوتراپی و تغذیه دانشگاه ها/ دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور اجباری است.

اخذ این واحد درسی برای دانشجویان سایر رشته های دانشگاه ها/ دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور اختیاری است.

دانشجویان باید نسبت به تکمیل فرم تقاضای درس آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل در سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی اقدام نمایند.

بارگذاری تصویر معرفی نامه از اداره کل آموزش دانشگاه/ دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، بارگذاری تصویر کپی کارت ملی، بارگذاری تصویر اسکن یک قطعه عکس 3*4، پرداخت شهریه واحاد انتخابی جهت دانشجویان دانشگاه آزاد و سایر دانشجویان شهریه پرداز از مدارک ثبت نام است.

انتخاب واحد از 17 اردیبهشت تا 10 خرداد صورت می گیرد. کلاس مجازی از 11 خرداد شروع می گردد و در 31 مرداد سرانجام می پذیرد. آزمون الکترونیکی درس آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل 7 شهریور برگزار می گردد و نمرات در شهریورماه 1401 به دانشگاه های علوم پزشکی اعلام می گردد.

شهریه 2 واحد درسی آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل برای دانشجویان دانشگاه آزاد و سایر دانشجویان شهریه پرداز با احتساب 40 درصد تخفیف مبلغ 3 میلیون و 525 هزار و 120 ریال (325 هزار و 512 تومان) است. این واحد درسی برای دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی غیر شهریه ای، رایگان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2297

به "فرصت ثبت نام درس آشنایی با طب ایرانی و مکمل 10 خرداد سرانجام می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت ثبت نام درس آشنایی با طب ایرانی و مکمل 10 خرداد سرانجام می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید