تورهای ترکیه: فرود اضطراری هواپیمای کویتی در ترکیه به علت تهدید بمب گذاری

به گزارش تور آلمان ارزان، منابع رسانه ای از فرود اضطراری یک فروند هواپیمای شرکت هوایی الجزیره کویت در فرودگاه ترابزون (Trabzon Airport) ترکیه به علت تهدید بمب گذاری خبر دادند.

تورهای ترکیه: فرود اضطراری هواپیمای کویتی در ترکیه به علت تهدید بمب گذاری

بهترین تجربه سفر را با تورهای ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش رکنا، پایگاه خبری وابسته به سازمان رادیو و تلویزیون ترکیه (TRT)، با انتشار این خبر نوشت که امروز (پنجشنبه، 7 سپتامبر) یک هواپیمای خطوط هوایی کویت ، به علت دریافت هشدارهایی در مورد بمب گذاری در هواپیما، اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه ترابزون نموده است.

بنا بر این گزارش به محض خروج کلیه مسافران از این هواپیما در فرودگاه ترابزون، تیم های متخصص خنثی سازی بمب جستجو در هواپیما را برای یافتن بمب شروع کردند.

به نوشته منابع ترکی، هواپیمای مسافربری ایرباس A320 با شماره پرواز J-9313 ، که در حال پرواز کویت-ترابزون بود، هشداری در مورد وجود یک بمب دریافت کرد که مجبور به فرود اضطراری شد. همزمان با خروج فوری مسافران از هواپیما، تدابیر امنیتی لازم اتخاذ شد و نیروهای آتش نشانی و آمبولانس نیز مستقر شدند.

لحظاتی پس از انتشار این خبر، شبکه العربیه به نقل از شرکت هواپیمایی الجزیره کویت نوشت که یک هشدار دروغین درباره وجود بمب در این هواپیما، موجب فرود اضطراری آن در فرودگاه ترابزون شد

منبع: فرارو
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2070

به "تورهای ترکیه: فرود اضطراری هواپیمای کویتی در ترکیه به علت تهدید بمب گذاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای ترکیه: فرود اضطراری هواپیمای کویتی در ترکیه به علت تهدید بمب گذاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید