قیمت گوشت و مرغ در استان بوشهر کاهش یابد، تامین میوه شب عید

به گزارش تور آلمان ارزان، به گزارش خبرنگاران، عبدالکریم گراوند عصر شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر بر قیمت کالاها در بازار گفت: قیمت برخی از کالاهای مورد احتیاج مردم از جمله گوشت و مرغ متعارف نیست و باید اقدامات لازم برای کاهش قیمت ها و رضایتمندی مردم صورت گیرد.

قیمت گوشت و مرغ در استان بوشهر کاهش یابد، تامین میوه شب عید

استاندار بوشهر خطاب به مسئولان پشتیبانی امور دام و مدیران جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اعلام کرد: نهاده های دامی مورد احتیاج مرغداران استان را با قیمت مناسب در اختیار آنها قرار دهید تا مرغداران هم بتوانند قیمت مرغ را به گونه ای که متعارف باشد پایین بیاورند و در اختیار مصرف نمایندگان قرار دهند.

گراوند خواهان توزیع گوشت گرم، مرغ و تخم مرغ با قیمت تنظیم بازار شد و توضیح داد: این اقلام با برنامه ریزی صورت گرفته و با همکاری جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و در شهرستان ها با قیمت ستاد تنظیم بازار در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی بیان نمود: با هرگونه افزایش قیمت غیر متعارف در بازار باید برخورد جدی صورت گیرد و دستگاه های ذیربط به ویژه تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت و سازمان بازرسی به صورت جدی ورود نمایند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: جلب رضایتمندی مردم مهم ترین وظیفه مسئولان است و همه مدیران دستگاه های اجرایی باید اولویت کاری خود را رضایت مندی مردم قرار دهند و نباید کاری کنیم که مردم آسیب ببینند.

گراوند خواهان افزایش بازرسی ها در بازار شد و گفت: گشت های مشترک باید افزایش یابد و با گرانفروشان برخورد گردد.

استاندار بوشهر خواهان تامین میوه و سایر اقلام مصرفی شب عید شد و تاکید نمود: اداره جهاد کشاورزی و صنعت و معدن و تجارت باید همکاری لازم را برای ذخیره سازی و توزیع میوه و سایر اقلام مصرفی مردم در ایام نوروز داشته باشند و سایر دستگاه های ذی ربط هم نهایت همکاری را به عمل آورند.

گراوند در ارتباط با صادرات گوجه کشاورزان استان نیز گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی دقت و حساسیت لازم را داشته باشند که گوجه با کیفیت بالایی صادر گردد و بسته بندی محصولات نیز از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار باشد تا مورد استقبال کشورهای هدف نیز قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 263

به "قیمت گوشت و مرغ در استان بوشهر کاهش یابد، تامین میوه شب عید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گوشت و مرغ در استان بوشهر کاهش یابد، تامین میوه شب عید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید