محمد سرور: یک صندلی برای هر کشور در فدراسیون جهانی کبدی کافی است، خیلی کشورها میزبان می شوند، اما ایران توانمندی زیادی داشت

به گزارش تور آلمان ارزان، دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا از میزبانی ایران در برگزاری رقابت های کبدی جوانان جهان تقدیر کرد.

محمد سرور: یک صندلی برای هر کشور در فدراسیون جهانی کبدی کافی است، خیلی کشورها میزبان می شوند، اما ایران توانمندی زیادی داشت

محمد سرور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص میزبانی مسابقات کبدی جوانان جهان گفت: تشکر ویژه از فدراسیون و مسئولین ایران دارم و خوشحالم به ایران آمدم. در ذهن من ایران پتانسیل زیادی برای برگزاری مسابقات دارد و این توانایی را دارد که با بالاترین استانداردها مسابقات را برگزار کند. مردم، بازیکنان و کادر فنی و مسئولین لیاقت تشکر فراوان من را دارند. در آینده امیدوارم با رقابت های بزرگتر دوباره به ایران بیایم.

وی افزود: برخی مواقع برخی کشورها فقط می خواهند مسابقات را فقط برگزار کنند، ولی ایران توانمندی برگزاری بهترین رویداد را نشان داد.

دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا در خصوص فزونی مطلق ایران در این مسابقات گفت: این مسابقات جوانان است و ایران از قبل خود را آماده کرده است. با توجه به اینکه ایران میزبان بود، فدراسیون تلاش زیادی برای آمادگی تیم خود انجام داده است. کسی که تلاش بیشتری کرده، پیروز تر خواهد بود. این میزبانی واقعا یک نشانه مثبت برای آینده ایران است.

سرور در خصوص توانمندی ایران برای کسب کرسی ریاست فدراسیون جهانی گفت: قبلا این اتفاق افتاده و پای ایران به فدراسیون جهانی باز شده و اورسجی نایب رئیس جهانی است و فکر می کنم یک صندلی برای هر کشور کافی است. اینکه صندلی نایب رئیسی به صندلی ریاست جهان برسد، در دست همه کشورها است. سیستم رای گیری است و کشورهای زیادی در آن شرکت می کنند و بستگی به افراد رای دهنده دارد. از نظر ما اورسجی یکی از بهترین گزینه های ریاست است. وی مردی خوب، لایق و شایسته است ولی همه چیز به رای گیری برمی شود و گزینه های زیادی تاثیر دارد.

وی در خصوص المپیکی شدن کبدی عنوان کرد: در تلاش هستیم و سه بار مسئولین IOC را دیدیم، ولی ابتدا باید کیفیت سنجی شود. خیلی از کشورها در کبدی وارد نشدند و ابتدا لازم است که کشورها بیشتر شود و حداقل 42 کشور از سه قاره تیم قوی داشته باشیم تا این رشته المپیکی شود. ما 42 کشور را آماده کردیم. المپیک ساختار بزرگی است و نیازمند برنامه ریزی است. جلسات زیادی داشتیم و در نهایت امیدواریم المپیکی شود. کشتی در مقطعی نتوانست در نظرسنجی ها نظر مردم را جلب کند و از المپیک خارج شد و دوباره وارد شد. میزبان المپیک می تواند دو رشته را وارد کند، اما در توکیو این اتفاق نمی افتد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 764

به "محمد سرور: یک صندلی برای هر کشور در فدراسیون جهانی کبدی کافی است، خیلی کشورها میزبان می شوند، اما ایران توانمندی زیادی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد سرور: یک صندلی برای هر کشور در فدراسیون جهانی کبدی کافی است، خیلی کشورها میزبان می شوند، اما ایران توانمندی زیادی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید