خبرنگاران قهرمانان المپیک توکیو در بدنه ورزش استخدام می شوند

به گزارش تور آلمان ارزان، تهران- خبرنگاران- عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از تدوین برنامه ای اطلاع داد که براساس آن دارندگان مدال طلای المپیک 2021 توکیو استخدام ورزش خواهند شد.

خبرنگاران قهرمانان المپیک توکیو در بدنه ورزش استخدام می شوند

سیدعبدی افتخاری در حاشیه مراسم نخستین سالگرد تاسیس موزه المپیک ایران در جمع خبرنگاران گفت: برنامه کمیته ملی المپیک حمایت همه جانبه از ورزشکارانی است که در راستا توکیو قرار دارند. این کمیته به دنبال آن است تا ورزشکاران دغدغه ای نداشته باشند. البته این برنامه ها محدود به پیش از المپیک نیست بلکه بنا به برنامه کمیته ملی المپیک تمام قهرمانان این تورنمنت عظیم در بدنه ورزش کشور جذب خواهند شد تا هم از نیروی انسانی آنان استفاده کنیم و هم تجربه این عزیزان در ورزش کشور جاری گردد.

رییس فدراسیون اسکی در ادامه با اشاره به ارسال اساسنامه بعضی از فدراسیون ها به شورای نگهبان گفت: اساسنامه فدراسیون اسکی نه در بُعد داخلی و نه در بعد خارجی و بین المللی هیچ ایرادی ندارد و کارهای این فدراسیون به سهولت انجام می گیرد.

افتخاری در این گفت وگو گذری بر آسیب های شیوع ویروس کرونا به اسکی زد و مطرح کرد: در اوج نمودار فعالیت، پیست های اسکی به خاطر حفظ سلامت مردم و ورزشکاران تعطیل شد. برنامه های مهمی مانند استعدادیابی و میزبانی مسابقات داشتیم که با تعطیلی پیست ها و اردوهای تیم ملی، این برنامه ها عملا منتفی شدند. در حوزه اسپانسر و حامی اقتصادی نیز اسکی ایران و دنیا در فصل زمستان به خاطر ویروس کرونا آسیب های زیادی دید.

وی با اشاره به احتمال شیوع مجدد این ویروس در فصل سرما توضیح داد: اگر اسکی ایران و دنیا 2 فصل متوالی تعطیل باشد بدون شک خسارت ها جبران ناپذیر خواهد بود.

رییس فدراسیون اسکی درباره واگذاری پیست ها به افراد خاص نیز شرح داد و گفت: نگاه ما به تمام استان ها و توسعه اسکی در آنها یکسان است و باند قومی و قبیله ای برای مدیریت پیست ها نداریم.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1228

به "خبرنگاران قهرمانان المپیک توکیو در بدنه ورزش استخدام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قهرمانان المپیک توکیو در بدنه ورزش استخدام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید