مخاطبان عام را در کشور یونان هدف تبلیغات قرار دهید

به گزارش تور آلمان ارزان، ایسنا/ معاون گردشگری به رایزن فرهنگی ایران در یونان گفت که مخاطبان عام را در کشور یونان هدف تبلیغات قرار دهید.

مخاطبان عام را در کشور یونان هدف تبلیغات قرار دهید

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

داستان چیست؟

ولی تیموری در نشست با مهدی نیکخواه قمی یادآور شد: طبق تفاهم نامه میان وزارت جهانگردی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، قبل از اعزام رایزنان فرهنگی به کشورهای مختلف، نشست هم اندیشی به منظور آگاهی از شرایط کنونی حوزه جهانگردی، نیازها، چشم انداز و در نهایت تعریف اهداف مشترک در این زمینه شکل می گیرد، لذا این نشست براساس وجود اشتراکات در برنامه های بین المللی تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: آنچه ما در جهانگردی به دنبال آن هستیم ایجاد تصویر مثبت از ایران است و آنچه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در قالب فرهنگ آن را هدف قرار داده، کاهش ایران هراسی است. این دو ماموریت یکی است. از این رو می توان با هدف گذاری مشترک از ابزارهای طرفین برای رونق جهانگردی کشور بهره مند شد.

تیموری با بیان اینکه جهانگردی کالای فرهنگی است که بار مالی دارد، اظهار کرد: آنچه امروز می تواند در برون رفت صنعت جهانگردی از بحران کرونا کمک رساند، فراوری محتوای تبلیغاتی از جاذبه و ظرفیت های جهانگردی کشور در شبکه های اجتماعی و مخاطب قرار دادن عامه مردم است، از این رو استفاده از ابزارهای جهانگردی مجازی، دیجیتال و داشتن رویکرد مردم محور می تواند در این مهم کمکگر باشد.

معاون جهانگردی یادآور شد: در حال حاضر اطلاعات و محتوای تبلیغاتی قابل توجهی در درگاه های مجازی وزارت جهانگردی موجود است که از آن جمله می توان به عکس، کلیپ و فیلم های کوتاه از جاذبه های جهانگردی ایران در سایت ویزیت ایران و یا کانال دیپلماسی فرهنگی و جهانگردی کشور اشاره نمود که می تواند پس از ترجمه به زبان کشور مبدا استفاده گردد.

معاون جهانگردی همچنین تجربه های پیشین مهدی نیکخواه قمی در کرواسی را در موفقیت ماموریت جدید در کشور یونان بسیار تاثیرگذار دانست و اعلام کرد: ما در معاونت جهانگردی همیشه در 17 بند از رایزنان فرهنگی درخواست داریم که اطلاعات دقیقی به منظور شناخت بازارهای هدف ایران در اختیار حوزه بازاریابی و تبلیغات جهانگردی قرار دهند که از آن جمله می توان به آگاهی از توراپراتورهای برتر، شهرهای جهانگرد فرست، شبکه های اجتماعی محبوب، نوع تبلیغات تاثیرگذار اشاره نمود.

تیموری ایران و یونان را دارای پیشینه تاریخی مشترک خواند و اصالت گذشته را اصلی ترین پایه جاذبه های جهانگردی طرفین دانست.

یونان با 10 میلیون نفر جمعیت، 30 میلیون نفر جهانگرد ورودی دارد. همچنین تقریبا 31 درصد از GDP درآمد سرانه ملی این کشور برگرفته از جهانگردی است و در حال حاضر، صنعت جهانگردی این کشور آسیب بسیار زیادی از بحران کرونا را تجربه می نماید.

بیشتر بخوانیدسفر به یونان | آشنایی با جاهای دیدنی یونانمنبع: همگردی
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1209

به "مخاطبان عام را در کشور یونان هدف تبلیغات قرار دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخاطبان عام را در کشور یونان هدف تبلیغات قرار دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید