مدت آموزشی سربازان به یک ماه کاهش یافت

به گزارش تور آلمان ارزان، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: طبق اعلامیه سازمان وظیفه عمومی ناجا، تا اطلاع ثانوی مدت آموزشی رزم مقدماتی سربازان به مدت یک ماه است.

مدت آموزشی سربازان به یک ماه کاهش یافت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

سرهنگ حسین عباسی در مصاحبه با ایسنا، در رابطه با آموزش رزم مقدماتی سربازان، اظهار کرد: با توجه به ابلاغ ستاد کل نیرو های مسلح، مدت آموزش رزم مقدماتی سربازان به دلیل تشدید شیوع ویروس کرونا و احتیاج به رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و در راستای حفظ سلامتی سربازان، به مدت یک ماه کاهش یافته و تا اطلاع ثانوی به صورت یک ماهه استمرار خواهد داشت.

وی اضافه نمود: هرگونه تصمیم گیری درخصوص تغییر مدت زمان این دوره به شرایط تداوم شیوع این بیماری در آینده بستگی دارد و در زمان مقرر مشخص تکلیف و اطلاع رسانی خواهد شد.

این مسئول گفت: متقاضیان در صورت احتیاج به اطلاعات بیشتر می توانند به وسیله پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه آگاه شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1328

به "مدت آموزشی سربازان به یک ماه کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدت آموزشی سربازان به یک ماه کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید