مراسم رونمایی از کتاب نجوای عاشقانه نجوا به صورت مجازی برگزار شد

به گزارش تور آلمان ارزان، به گزارش خبرنگار خبرنگاران از یزد، مراسم رونمایی از کتاب نجوای عاشقانه نجوا با حضور مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در محل این اداره کل به صورت مجازی برگزار گشت.

مراسم رونمایی از کتاب نجوای عاشقانه نجوا به صورت مجازی برگزار شد

مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: این هفته فرصت مناسبی برای ترویج کتاب و کتابخوانی در جامعه است.

وی با اشاره به برگزاری طرح پاییزه کتاب گفت: طرح پاییزه کتاب با حضور 21 کتابفروشی در سطح استان یزد برگزار می شود که علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می توانند با تخفیف کتاب های مورد نظر خود را دریافت کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به نقش کتابفروشی ها در سطح شهر بیان نمود: کتابفروشی ها به عنوان نماد فرهنگی در شهر هستند.

جوادیان زاده بیان نمود: یکی از سیاست های ما نشر آثار مهم فرهنگی و هنری در قالب کتاب بوده است تا ارزش های درونی آنها در جامعه شناخته شود و همه بتوانند از آنها استفاده کنند و از ان به عنوان ماموریتی یاد می کنیم که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال می کنیم.

وی افزود: ما این هدف را نیز در شوراهای فرهنگ عمومی دنبال می کنیم تا این آثار چاپ و منتشر شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان نمود: یکی از حوزه های کاری ما، حوزه شعر و ادبیات است و با توجه به این که شعر، مهمترین رسانه فرهنگی است و شاعران طلایه داران فرهنگی هر شهری هستند و وظیفه پاسداری از شعر و زبان پارسی را دارند ما نیز سعی کردیم این آثار شعری را به ثبت برسانیم.

جوادیان زاده با اشاره به کتاب نجوای عاشقانه نجوا بیان نمود: کتاب دیوان اشعار مرحوم موحدی یکی از این کتاب ها است که ما سعی کرده ایم در راستای نشر این اشعار در جامعه دنبال کنیم.

وی افزود: این کتاب با سعی و تلاش احرامیان پور به چاپ رسید زیرا مرحوم موحدی در هنگام گردآوری این کتاب در بستر بیماری بودند و مجموعه ای از دست نوشته های به همت احرامیان پور و خانواده وی به چاپ رسید.

جوادیان زاده بیان نمود: خوشبختانه سال گذشته با همت علاقمندان به کتاب توانستیم به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی شویم که برند افتخار آفرینی بود اما ما معتقدیم وقتی این برند مهم و موثر است که در هویت مردم یزد پایدار شود و به همین دلیل تلاش کردیم در هیچ زمانی جریان نشر فرهنگ کتابخوانی و مطالعه انقطاع پیدا نکند و مستمر باشد.

در پایان این مراسم نیز از کتاب نجوای عاشقانه نجوا، مجموعه اشعار مرحوم موحدی رونمایی شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1545

به "مراسم رونمایی از کتاب نجوای عاشقانه نجوا به صورت مجازی برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم رونمایی از کتاب نجوای عاشقانه نجوا به صورت مجازی برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید