مراسم معرفی و نمایش دو فیلم در سینمای ویژه هنرمندان

به گزارش تور آلمان ارزان، مراسم معرفی و نمایش دو فیلم سینمایی درخونگاه و مردی بدون سایه شامگاه چهارشنبه در پردیس سینمایی چارسو سینمای ویژه هنرمندان برگزار گردید.

مراسم معرفی و نمایش دو فیلم در سینمای ویژه هنرمندان

به گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، در اولین روز از جشنواره فجر، مراسم معرفی و نمایش دو فیلم سینمایی درخونگاه به کارگردانی سیاوش اسعدی و مردی بدون سایه به کارگردانی علیرضا رئیسیان شامگاه چهارشنبه 10 بهمن در پردیس سینمایی چارسو سینمای ویژه هنرمندان برگزار گردید.

در آخرین سانس از ساعت 21 فیلم سینمایی مردی بدون سایه به کارگردانی علیرضا رئیسیان به نمایش در آمد و علیرضا رئیسیان پیش از نمایش این فیلم با تشکر از هنرمندانی که در سالن حضور دارند گفت : خوشحالم که اولین نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر در این سالن برگزار می گردد و امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید و آغاز خوبی برای ما در جشنواره فیلم فجر باشد.

او با اشاره به اینکه بخش هایی از فیلم مردی بدون سایه در خارج از کشور ساخته شده است، گفت : بخش هایی از این فیلم در اسپانیا ساخته شده و در چهار شهر مختلف فیلمبرداری شده است .

رئیسیان اضافه نمود : باید اینجا از آقای محمد محمدی که از ما حمایت کردند و با محبت بسیار حمایت های خوبی از ما در زمان ساخت فیلم در اسپانیا انجام دادند تشکر کنم زیرا بدون یاری های ایشان ساخت این فیلم در اسپانیا غیر ممکن بود و حتی حمایتهای ایشان بیشتر از بنیاد سینمایی فارابی بود.

پیش از نمایش فیلم مردی بدون سایه ،فیلم سینمایی درخونگاه به کارگردانی سیاوش اسعدی به نمایش در امد و قرار بود مراسم معرفی این فیلم نیز برگزار گردد که سازندگان فیلم بدلیل مشکلاتی که برای یکی از عوامل بوجود آمده بود نتوانستد در این مراسم شرکت نمایند.

علی زادمهر مجری مراسم نیز طی هماهنگی با منصور سهراب پور تهیه نماینده و سیاوش اسعدی کارگردان فیلم به نمایندگی از آنها برای عدم حضوردر مراسم از تماشاگران و مخاطبان فیلم عذر خواهی کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 279

به "مراسم معرفی و نمایش دو فیلم در سینمای ویژه هنرمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم معرفی و نمایش دو فیلم در سینمای ویژه هنرمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید