مسجدی: پروتکل های بهداشتی اگر هم سختگیرانه باشد، راهگشا خواهد بود

به گزارش تور آلمان ارزان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: تهیه پروتکل های بهداشتی اگر هم سختگیرانه باشد، راهگشا خواهد بود تا اردوها هر چه سریع تر شروع گردد.

مسجدی: پروتکل های بهداشتی اگر هم سختگیرانه باشد، راهگشا خواهد بود

به گزارش خبرنگاران، محمد اسد مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص نشست ستاد کرونا گفت: ما وظیفه داریم علاوه بر سلامت ورزشکاران از عناوین جهانی آنها هم صیانت کنیم. فدراسیون های مختلف، نظرات خود را در خصوص برگزاری اردوهای تیم های ملی و لیگ های مختلف اعلام کردند. ما در حال تهیه و تنظیم پروتکل هایی هستیم که آمادگی ورزشکاران را در سطح بالایی نگه دارد در میادین بین المللی پیروز باشند.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: تهیه پروتکل های بهداشتی اگر هم سختگیرانه باشد، راهگشا خواهد بود تا اردوها هر چه سریع تر شروع گردد. تصمیم گیری برگزاری اردوها مربوط به جلسات تخصصی آینده در وزارت بهداشت است تا پس از اصلاح و تصویب به فدراسیون های مختلف ابلاغ گردد. این فرایند 7 تا 10 روز طول می کشد و شبانه روزی در حال رسیدگی است. برای مثال پروتکل های والیبال سالنی و ساحلی و هندبال و برگزاری اردوهای تیم ملی کشتی و لیگ با شرایط خاص، تایید و ابلاغ شده است. در این بین، هماهنگی خوبی بین وزارت بهداشت، کمیته ملی المپیک و فدراسیون های ورزشی وجود دارد.

مسجدی در خصوص هزینه های ورزشکاران در خصوص تست کرونا گفت: بسیاری از فدراسیون های ما دغدغه مسائل اقتصادی را دارند و همکاران ما در بخش آزمایشگاه از این مسائل با خبر هستند. ما توانستیم بخش خصوصی را مجاب کنیم که مبالغ قابل پرداختی را از ورزشکاران برای تست کرونا طلب نمایند تا هر ورزشکار امکان تست دادن را داشته باشد.

وی در خصوص ورشکاران جانباز و معلول توضیح داد: پروتکل های افراد غیر معلول در خصوص معلولان هم قابل اجراست و به دلیل تماس بیشتر، باید جدی تر اجرا گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1434

به "مسجدی: پروتکل های بهداشتی اگر هم سختگیرانه باشد، راهگشا خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسجدی: پروتکل های بهداشتی اگر هم سختگیرانه باشد، راهگشا خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید