تور قطر ارزان: می خواهم در قطر رکوردشکنی کنم

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران/کرمانشاه ملی پوش شنای کشورمان از تلاشش برای شکستن یک رکورد چند ساله در شنای قورباغه ایران اطلاع داد.

تور قطر ارزان: می خواهم در قطر رکوردشکنی کنم

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

علی سراوندی که اخیرا در رقابت های شنا مسافت کوتاه انتخابی تیم ملی در سه بخش 50 متر، 100 متر و 200 متر قورباغه سه مدال طلا گرفته، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارکرد: آخرین مسابقات بین المللی که شرکت کردم، مسابقات بین المللی ویتنام بود و پس از آن به علت آسیب دیدگی و شیوع بیماری کرونا مدتی را از مسابقات دور بودم.

وی اضافه نمود: علیرغم دوری دو ساله از مسابقات با چند ماه تمرین دوباره توانستم خود را به سطح آمادگی مطلوبی برسانم و اکنون باید با افزایش تمریناتم خود را برای مسابقات کاپ جهانی قطر آماده کنم.

این ورزشکار کرمانشاهی که 13 سال است در رشته شنا کار می نماید و دارنده مدال نقره رقابت های بین المللی تایلند و ویتنام در سال 2018 است، ادامه داد: 27 مهر به رقابت های کاپ جهانی قطر اعزام می شویم و این برای اولین بار است که در یک رقابت جهانی شرکت می کنم.

وی با بیان اینکه در رقابت های جهانی قطر بدنبال رکورد شکنی هستم، گفت: از 12 سال پیش تا به امروز رکورد ملی شنای 50 متر قورباغه شکسته نشده، برای همین کوشش می کنم تا در رقابت های جهانی آن را بشکنم.

این شناگر ملی پوش کرمانشاهی که رکورد شنای 50 متر ایران را در رده سنی 13 و 14 سال به نام خود دارد، اضافه نمود: رکورد شنای قورباغه 50 متر رده سنی بزرگسالان که 12 سال پیش زده شده 27:78 ثانیه است و رکورد فعلی من 28:69 است که کوشش می کنم تا مسابقات جهانی به این رکورد برسم.

وی در مورد اینکه آیا می تواند در رقابت های جهانی مدال کسب کند هم گفت: به مدال جهانی فکر نکرده ام، چراکه در این رقابت ها همه کشورهای قدرتمند حضور دارند.

سراوندی با بیان اینکه از هم اکنون برای حضور در المپیک 2024 تمرین می نماید، گفت: متاسفانه علیرغم اینکه شنا جزو رشته های پر مدال در رقابت های المپیک است، اما در کشور ما چندان به این رشته پرداخته نمی گردد و به آن بها نمی دهند.

سراوندی در ادامه به بیان بعضی از مسائل پیش رویش در دنیای قهرمانی شنا اشاره نمود و گفت: در ماه فقط حدود پنج تا هفت میلیون تومان هزینه دارم بدون اینکه کوچکترین درآمدی داشته باشم، چراکه درحال حاضر دانشجو هستم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2040

به "تور قطر ارزان: می خواهم در قطر رکوردشکنی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر ارزان: می خواهم در قطر رکوردشکنی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید