نقش و نگارهای جاذبه های گرشگری ایران در تار و پود جان می گیرد

به گزارش تور آلمان ارزان، نمایشگاهی با 17 اثر منتخب از 14 عکاس ایرانی از جاذبه های گردشگری ایران در نگارخانه تار و پود شیراز برگزار می گردد.

نقش و نگارهای جاذبه های گرشگری ایران در تار و پود جان می گیرد

به گزارش خبرنگاران از شیراز، نمایشگاهی با 17 اثر منتخب از 14 عکاس ایرانی در حاشیه همایش تخصصی نیکون در ایران و در شهر شیراز در 7 آبان ماه برگزار می گردد.

این نمایشگاه به تلاش آرش اشکر در نگارخانه تار و پود برقرار می گردد و عکس هایی از جاذبه های گردشگری ایران از جمله طبیعت، آسمان شب، معماری و سوژه های اجتماعی تعدادی از عکاسان صاحب نام ایرانی به نمایش در می آید.

عکاسانی چون آرش اشکر، فرزاد اشکر، بهمن بهروز، سجاد آروند، حسین خسروی، طاهره رخ بخش، عطا رنجبر زیدانلو، بردیا(مهدی) سعادت، عرفان سامان فر، حامد صفایی، کیارنگ علایی، مهدی غلامی نسب، سجاد مختارزادگان و هادی محسن تبار آثار خود را به نمایش می گذارند.

بازدید فرماندار مرودشت از مجموعه جهانی تخت جمشید

مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرودشت از بازدید فرماندار این شهرستان از مجموعه جهانی تخت جمشید اطلاع داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس سعید صفرزاده گفت: علی اکبر نجیب زاده فرماندار مرودشت از مجموعه جهانی تخت جمشید و محوطه آن با هدف آنالیز و برطرف مسائل و موانع محوطه جهانی تخت جمشید جهت ارائه خدمات مطلوبتر به گردشگران بازدید کرد.

صفرزاده بیان نمود: با پیشنهاد فرماندار قرار شد جلسات ستاد تسهیلات نوروزی از آبان ماه سال جاری آغاز گردد تا در ایام نوروز هیچ گونه مسئله ای در بازدید گردشگران به وجود نیاید و گردشگران از بازدید خود بهره و لذت کافی را ببرند.

گفتنی است برای تسهیل بازدید گردشگران از مجموعه جهانی تخت جمشید، عملیات عمرانی، بهسازی و زیباسازی محوطه اطراف مجموعه در حال اجرا است.

اعلام فراخوان طراحی لوگولی پویش دوستدار کتاب

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، محمدرضا ابراهیمی، معاون کتابخانه های عمومی استان فارس از همه علاقه مندان دعوت کرد تا در فراخوان طراحیِ لوگوی دوست دار کتاب Booklover شرکت نمایند، بیان نمود: طرح برگزیده از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی و سازمان صنعت معدن و تجارت استان فارس تقدیر شده و جایزه ای نفیس دریافت می نماید.

ابراهیمی در مورد طرح پویش صنایع، شرکت ها و مؤسسات دوست دار کتاب گفت: در این طرح، صنایع، شرکت ها، مؤسسات و فروشگاه های مختلف به صورت داوطلبانه در راستای افزایش دانش و فرهنگ عمومی، کتاب و کتاب خوانی را مورد حمایت قرار می دهند و به روش های مختلف در این باره عمل می نمایند.

معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس با اشاره به اینکه طرح پویش صنایع، شرکت ها و مؤسسات دوست دار کتاب، با هدف ترویج فرهنگ مطالعه پی ریزی شده است، گفت: چاپ و پخش شعارها، تبلیغات و نکات مرتبط با کتاب و کتاب خوانی و مفاهیم مرتبط از جمله راهکارهای ترویج مطالعه در این طرح است.

ابراهیمی با بیان اینکه در ارسال آثار محدودیتی وجود ندارد گفت: در آثار ارسال شده باید هر دو واژه فارسی و انگلیسی دوستدار کتاب و Booklover استفاده گردد و در اندازه A4 (حداکثر 2 مگابایت) باکیفیت300 dpi و رنگ: RGB و در فرمت JPEG ارسال گردد.

علاقه مندان می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ نوزده آبان ماه به دبیرخانه این طرح به نشانی شیراز، میدان قائم (اطلسی)، ابتدای بلوار هجرت، اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس و شماره تماس 36-32276930 داخلی 138یا نشانی [email protected] ارسال نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 988

به "نقش و نگارهای جاذبه های گرشگری ایران در تار و پود جان می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش و نگارهای جاذبه های گرشگری ایران در تار و پود جان می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید