هفت کتاب پژوهشی از سه ناشر استان فارس رونمایی شد

به گزارش تور آلمان ارزان، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، مهدی امیدبخش، معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این آیین گفت: بحث ویراستاری و محتوایی را کم کار نموده ایم. هرچند سال جاری دو کارگاه داشتیم که استقبال خوبی شد.

هفت کتاب پژوهشی از سه ناشر استان فارس رونمایی شد

وی اضافه نمود: برنامه ریزی خواهیم کرد تا در زمینه های گوناگون کتاب با برگزاری کارگاه هایی توانمندی را افزایش ببخشیم.

آرین رزمجویی، مدیرگروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز گفت: سال جاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای پشتیبانی از کتاب های پژوهشی هر استان گام برداشت. با آنالیز هایی که انجام دادم نزدیک به 70 عنوان کتاب در زمینه استان فارس از سوی انتشارات های فارس در یک سال گذشته به زیر چاپ رفته است.

رزمجویی ادامه داد: از این 70 عنوان کتاب، 32 کتاب پذیرفته شد تا در اولویت خرید کتاب باشند. این کتاب ها در این هفته رونمایی شدند.

یادآور می گردد: در این آیین از کتاب کشن در گذرگاه تاریخ نوشته عرفان گرایی و صفدر مرادی، کتاب اصل و نسب ایل باقری نوشته محمد امیری و کتاب تاریخ ایلخان ممسنی نوشته ناصر اشرافی از انتشارات تخت جمشید، کتاب های مسجد نصیرالملک و مجموعه کتاب های خانه های مادری نوشته علیرضا گل گلی از انتشارات پژهان و کتاب های گردشگری ادبی در شیراز و شیراز شهر موزه ها نوشته امیرحسین حکمت نیا و محمد کریم خرمایی از انتشارات فرهنگ پارس رونمایی شدند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2164

به "هفت کتاب پژوهشی از سه ناشر استان فارس رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفت کتاب پژوهشی از سه ناشر استان فارس رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید