همگروهی با برزیل، ایتالیا و لهستان مُهر تاییدی بر پیشرفت ما بود، می توانیم به صعود امیدوار باشیم

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران: دبیر فدراسیون والیبال ایران گفت: اگر میزبان مرحله نهایی یکی از تیم های گروه ما باشد، می توان نسبت به صعود به مرحله نهایی امیدوار بود.

همگروهی با برزیل، ایتالیا و لهستان مُهر تاییدی بر پیشرفت ما بود، می توانیم به صعود امیدوار باشیم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

محمود افشاردوست در خصوص قرعه کشی لیگ دنیای والیبال 2014 و همگروهی ایران با برزیل، ایتالیا و لهستان به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: قرعه کشی لیگ دنیای 2014 یک بار دیگر به همه دنیا ثابت کرد که والیبال ایران در حال حاضر به عنوان یکی از قدرت های نوظهور دنیا مطرح است و همگروهی ایران با تیم های با سابقه ای مثل برزیل، ایتالیا و لهستان مُهر تاییدی بود بر پیشرفت والیبال ایران. قرار دریافت در گروهی که تیم های خوب دنیا در آن قرار دارند، افتخاری برای والیبال ایران محسوب می گردد.

دبیر فدراسیون والیبال ایران ادامه داد: امیدوارم بهره لازم را از همگروهی با این تیم ها ببریم چون تیم ملی ایران خیلی بالاتر از سایر تیم های دنیا در این گروه قرار گرفته است. برای استفاده از این موقعیت استثنایی باید بیشتر و بهتر سرمایه گذاری و برنامه ریزی کنیم.

مربی پیشین تیم ملی والیبال در خصوص سیستم جدید لیگ دنیای و احتمال صعود ایران به جمع 6 تیم مرحله نهایی مطرح نمود: لیگ دنیای 2014، تفاوت های زیادی با مسابقات سال های قبل دارد. تعداد تیم ها از 18 به 28 تیم رسیده و تیم های قوی، متوسط و ضعیف را از هم جدا نموده اند. برای ما حضور در میان بزرگان دنیا اهمیت دارد و اینکه در لیگ دنیای 2015 هم حاضر هستیم. در این بین اگر میزبان مرحله نهایی یکی از تیم های گروه ما باشد، می توان حتی نسبت به صعود به مرحله نهایی هم امیدوار بود منوط به اینکه تمام برنامه های تیم ملی به صورت کامل اجرا گردد.

افشاردوست در خصوص احتمال بازگشت علی نادی به اردوهای تیم ملی والیبال برای لیگ دنیای 2014 گفت: فعلا صحبت خاصی نیست و ولاسکو پس از حضور در ایران و آنالیز عملکرد او باید تصمیم بگیرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 520

به "همگروهی با برزیل، ایتالیا و لهستان مُهر تاییدی بر پیشرفت ما بود، می توانیم به صعود امیدوار باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همگروهی با برزیل، ایتالیا و لهستان مُهر تاییدی بر پیشرفت ما بود، می توانیم به صعود امیدوار باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید