ورود سامانه بارشی به خوزستان، از امروز تا شنبه

به گزارش تور آلمان ارزان، مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی از اواخر وقت چهارشنبه 4 دی تا اواخر وقت شنبه هفته آینده به خوزستان وارد می گردد.

ورود سامانه بارشی به خوزستان، از امروز تا شنبه

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا از اداره کل هواشناسی خوزستان ، محمد سبزه زاری اعلام کرد: ورود سامانه بارشی سبب رگبار باران و رعد و برق به ویژه در مناطق شمالی و ارتفاعات و وزش باد متوسط تا شدید و تند باد لحظه ای در بیشتر نقاط خوزستان و همچنین ریزش تگرگ و احتمال بارش برف در ارتفاعات این استان خواهد شد.

وی اضافه نمود: در این مدت شمال خلیج فارس مواج پیش بینی می گردد. همچنین در 24 ساعت گذشته گتوند با 24.7 و ایذه با 2.4 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را داشتند؛ حداکثر دمای اهواز در این مدت به 21.7 و حداقل به 5.6 درجه سانتیگراد بالای صفر رسید.

پدیده مه از روز چهارشنبه هفته گذشته تا هفته جاری با شدت و ضعف بر خوزستان حاکم بود و شعاع دید را در بعضی نقاط کاهش داد و باعث لغو و تاخیر بعضی پروازهای فرودگاه اهواز شد.

سامانه بارشی روز دوشنبه تا اوایل چهارشنبه هفته گذشته بر خوزستان حاکم بود و میزان بارش در اهواز 73.9 و آبادان 112.5 میلیمتر ثبت شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 872

به "ورود سامانه بارشی به خوزستان، از امروز تا شنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه بارشی به خوزستان، از امروز تا شنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید