شرایط اسفناک قورباغه بعد از خوردن یک مار قهوه ای!

به گزارش تور آلمان ارزان، این مار به عنوان یک مار قهوه ای شرقی شناسایی شده است و اینکه چگونه در بدن قورباغه گیر نموده بود، موضوع بحث برانگیزی بوده است.

شرایط اسفناک قورباغه بعد از خوردن یک مار قهوه ای!

به گزارش خبرآنلاین، بنابر گزارش دیلی میل بعضی از محققان گمان می نمایند که قورباغه برای هضم مار کوشش می نماید؛ فردی که این صحنه را ثبت کرد، اضافه نمود که قورباغه سعی می نماید با استفاده از پاهایش مار را از پشتش بیرون بیاورد و در نهایت توانست مار را از بدنش بیرون بیاورد.

بعضی از بازدیدنمایندگان این تصویر بر این باورند که قورباغه های درختی سبز مارها را می خورند و این اتفاق در نتیجه این کار اتفاق افتاده است اما ظاهر مار پس از خورده شدن شک برانگیز است که این اتفاق در نتیجه خورده شدنتوسط قورباغه اتفاق افتاده باشد.

قورباغه ها حیواناتی باورنکردنی هستند و اغلب شکارچیان شگفت انگیزی نیز هستند. انواع مختلف قورباغه ها طیف گسترده ای از طعمه ها را دارند و می توانند بعضی از حیوانات غیرمحتمل را از بین ببرند.

به طور کلی گونه های بزرگتر قورباغه ها مارهای کوچک را می خورند. اغلب قورباغه های کوچکتر مارها را نمی خورند زیرا چنین طعمه ای بزرگتر از آن است که در دهان آنها جا گردد. قورباغه های بزرگ معمولاً ترجیح می دهند گونه های مار سمی کمتری بخورند، اما سعی می نمایند هر چیزی را که از مسیرشان عبور می نماید، حتی مارهایی بزرگتر را گاز بگیرند و مارهای مختلف در سراسر دنیا قربانی قورباغه می شوند.

قورباغه ها اغلب طعمه مار هستند

درست است که بعضی از قورباغه ها می توانند مارها را بخورند، اما بیشتر آنها نمی توانند زیرا آنها بسیار کوچک هستند.در واقع، در بیشتر شرایط، نقش ها در واقع معکوس می شوند، زیرا مارها شکارچی قورباغه هستند و اغلب قورباغه ها کسانی هستند که خورده می شوند.

این امر به ویژه در خصوص گونه های قورباغه کوچک تر صادق است.

منبع: فرارو
انتشار: 22 اسفند 1401 بروزرسانی: 22 اسفند 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2436

به "شرایط اسفناک قورباغه بعد از خوردن یک مار قهوه ای!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط اسفناک قورباغه بعد از خوردن یک مار قهوه ای!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید