پرسپولیسی ها نماینده شان را انتخاب کردند

به گزارش تور آلمان ارزان، پرسپولیس به اسم قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر این روزها با شرایط مالی بحرانی روبرو است و بازیکنانی که در فصلی سخت و پرفشار توانستند خالق گلات قهرمانی شوند، پس از سرانجام بیستمین دوره لیگ برت، هنوز پیروز به دریافت مطالبات و آپشن های قرارداد خود نشده اند. مسدود بودن راه های دریافت طلب پرسپولیس از AFC به علت تحریم ها و مبهم بودن شرایط انتخاب کارگزار و شاید تا حدی معطلی مدیران باشگاه برای تامین منابع مالی سبب شده پرسپولیس از لحاظ مالی شرایط آشفته ای داشته باشد. علاوه بر تسویه نکردن با بازیکنان و اعضای کادر فنی برای فصل قبل، باشگاه پرسپولیس نتوانست هیچ پولی به خریدهای نو خود پرداخت کند. پرسپولیس تا اینجا نفراتی مثل رضا اسدی، علی نعمتی، رضا دهقانی و علیرضا ابراهیمی را جذب کرد ولی نتوانست پیش قسطی به این بازیکنان پرداخت کند. جیب خالی پرسپولیس در جابجایی باعث شد کادر فنی این تیم قید خرید بازیکنان گرانقیمت را بزند و سراغ نفراتی برود که هم مقرون به صرفه تر باشند و هم در صورت نگرفتن پیش قسط، اعتراضی نکنند.

پرسپولیسی ها نماینده شان را انتخاب کردند

با توجه به شرایط موجود و اوضاع بد اقتصادی پرسپولیس، کادرفنی این تیم قید جذب مهاجم خارجی را بزند. بازیکنان با وجود اینکه مصاحبه ای علیه مدیریت باشگاه انجام نمی دهند ولی به شدت پیگیر دریافت مطالباتشان هستند. از همین رو سیدجلال حسینی کاپیتان تیم را به اسم نماینده خود انتخاب کردند تا او در مورد دریافت مطالبات با صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس ملاقات کند. سیدجلال حسینی امروز در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شد و درباره مشکل اقتصادیاتی خود با مجید صدری صحبت کرد. ظاهراً با وجود تعهداتی که مدیران سابق باشگاه درباره پرداخت اقتصادیات قرارداد حسینی به وی داده اند، تا به امروز این موضوع به صورت کامل حل نشده است و به همین علت سیدجلال در مذاکره امروز خود با صدری خواهان برطرف مشکل شده است که سرپرست باشگاه هم برای جلوگیری از تکرار مسائل احتاقتصادی خروج از کشور برای حسینی به وی قول همکاری داده است.

از طرفی سید جلال حسینی که حدود 500 میلیون تومان از قرارداد خود با تیم منحل شده نفت تهران طلب دارد، طبق نظر سازمان امور اقتصادیاتی باید اقتصادیات مربوط به این مبلغ را هم پرداخت کند و به همین علت پیگیر برطرف این موضوع است.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2020

به "پرسپولیسی ها نماینده شان را انتخاب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیسی ها نماینده شان را انتخاب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید