پریدن یک جانور عجیب در کنار جاده ای در کانادا!، عکس

به گزارش تور آلمان ارزان، جستجو برای یافتن کانگورویی که در اطراف شهری در انتاریو، کانادا، بیش از 14000 کیلومتر دورتر از زادگاهش، استرالیا، دیده شده است، ادامه دارد.

پریدن یک جانور عجیب در کنار جاده ای در کانادا!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، رانندگان با تماشا این حیوان در حال پریدن در کنار جاده اوشاوا، شهری کوچک در شرق تورنتو، در صبح روز آدینه در اواسط زمستان متحیر شدند.

پل رلینگر به یک نشریه محلی گفت که کانگورو را هنگام بردن دختر 13 ساله خود به مدرسه دید. او گفت: ما فکر می کردیم آهو است، اما بعد دیدیم که در کنار جاده می پرد. پلیس منطقه ای دورهام گفت که حدود ساعت 7:40 صبح تماس هایی درباره این حیوان دریافت نموده اند اما افسران وقتی برای جست و جو وارد عمل شدند، نتوانستند آن را پیدا نمایند و به ساکنان توصیه نموده اند که به حیوانی که هنوز پیدا نشده است، نزدیک نشوند.

سی تی وی نیوز تورنتو گزارش می دهد که این حیوان پنج شنبه شب در حال انتقال به باغ وحشی در کبک بود که از کارکنان باغ وحش اوشاوا و مزرعه سرگرم نماینده فرار کرد. کامرون پراید، کارمند باغ وحش، گفت: کانگورو از بالای سر ما پرید. ما در حال پیگیری هستیم. این کانگورو ما نیست. فقط قرار بود برای آن مانند یک توقفگاه باشیم، مثل یک اتاق هتل، در راه کبک.

کانگوروها خطرناک هستند؟

تماشای یک کانگورو تجربه خاصی است. وقتی حیوانات وحشی آرام به نظر می رسند، نزدیک شدن به آنها، لمس آنها و حتی غذا دادن به آنها می تواند وسوسه انگیز باشد. یک کانگورو یاد می گیرد که برای غذا به مردم نزدیک گردد. حتی بدون غذا، کانگوروها به راحتی حضور ما را می پذیرند، اگر نسبت به آنها پرخاشگری نکنیم. اما، اگر خیلی نزدیک شویم، ممکن است ما را به عنوان یک تهدید ببینند.

کانگوروهایی که عادت به تغذیه دارند می توانند به افراد نزدیک شوند در حالی که منتظر غذا هستند. وقتی غذا وجود نداشته باشد، ممکن است پرخاشگر شوند.

امروزه مردم به ندرت در تماس نزدیک با حیات وحش بزرگ زندگی می نمایند. در نتیجه، ما بسیاری از هوشیاری و دانش دست اول خود را در خصوص این حیوانات و نحوه زندگی آنها از دست داده ایم. این بدان معنی است که ما می توانیم بدون فکر کردن به عواقب آن، خیلی به کانگوروها نزدیک شویم.

منبع: yahoo

  • این بزرگترین کوه یخ دنیا است/ عکس

  • پرنده وحشت، شکارچی غول پیکر 3 متری/ عکس

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 آذر 1402 بروزرسانی: 12 آذر 1402 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2518

به "پریدن یک جانور عجیب در کنار جاده ای در کانادا!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پریدن یک جانور عجیب در کنار جاده ای در کانادا!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید