پنج نکته مهم برای خرید ضروری ترین تجهیزات داخل کابینت آشپزخانه

به گزارش تور آلمان ارزان، امروزه دیگر خبری از آشپزخانه های بزرگ و دل باز نیست. حال دیگر در اغلب خانه ها، فضای کوچکی به آشپزخانه اختصاص داده شده و همین امر موجب شده تا تجهیزات بیشتری برای بهینه تر کردن این فضا، مورد احتیاج باشد.

پنج نکته مهم برای خرید ضروری ترین تجهیزات داخل کابینت آشپزخانه

جهت دریافت خدمات اجرای پشت بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام دکویراق، تجهیزاتی که اغلب در فضای داخلی کابینت ها قرار می گیرند و به نوعی آن ها را برای استفاده هر چه هدفمندتر، تفکیک و جداسازی می نمایند؛ اما تجهیزات داخل کابینتی بیشتر در چه مواردی کاربرد دارند و برای خرید آن ها باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ برای یافتن پاسخ با دکویراق در ادامه این مطلب همراه باشید.

تجهیزات داخل کابینتی به چه کالاهایی اطلاق می شود؟

هر کالایی که برای استفاده، احتیاجمند نصب در کابینت باشد را می توان از جمله تجهیزات داخل کابینتی به شمار آورد. حال ممکن است این کالا از جمله محصولات ریلی باشد و یا نظیر انواع جا ادویه ای با چندپیچ، روی درب کابینت نصب شود. در این میان مهم این است که این محصولات همگی جهت نظم بخشیدن به فضای داخلی کابینت ها و بهینه سازی آن ها، فراوری و به بازار عرضه شده اند؛ اما ممکن است در یونیت هایی متفاوت نصب شده و ساختار گوناگونی داشته باشند.

انواع آبچکان داخل کابینتی

آبچکان ها در انواع مختلفی به بازار عرضه می شوند مثلاً نوع رومیزی یا جزیره ای این محصولات، کالاهایی هستند که احتیاج به نصب ندارند؛ به عبارت دیگر می توان از آن ها تنها با قرار دادن آبچکان روی سینی یا کانتر آشپزخانه استفاده نمود. در حالی که آبچکان های داخل کابینتی را باید حتماً در جای مناسب خود نصب کرد تا بتوان از آن جهت قرار دادن ظروف بهره گرفت.

اولین نکته مهم برای خرید تجهیزات داخل کابینتی، تناسب جنس بدنه با کاربری محصول است؛ به عبارت دیگر چون آبچکان ها محصولاتی هستند که بیش از سایر تجهیزات داخل کابینتی، در معرض رطوبت قرار می گیرند، بدنه آن ها حتماً باید از موادی ساخته شده باشد که در مقابل رطوبت مقاوم بوده و دچار پوسیدگی نشود. ازاین رو بسیاری از نصابان معتقدند که آبچکان های استیل، بهترین نوع از آبچکان های داخل کابینتی هستند.

برای اینکه تشخیص بدهید آبچکان شما استیل است یا فلزی، باید یک عدد آهنربا را به بدنه آن نزدیک کنید. اگر آهنربا به بدنه آبچکان شما بچسبد یعنی اینکه محصول شما از آهن ساخته شده و با لایه ای از کروم آبکاری شده است؛ اما اگر آهن ربا به بدنه آبچکان شما نچسبد به این معنی است که بدنه آن جنسی از استیل دارد.

انواع سبدهای سوپری

سبدهای سوپری از جمله دیگر محصولاتی هستند که در داخل کابینت نصب می شوند و دومین نکته از ضروری ترین نکات در خرید تجهیزات داخل کابینتی بیشتر به این محصولات مرتبط است. از آنجایی که سبد سوپری کابینت در انواع گوناگونی به بازار عرضه می شود و محل تعبیه ریل در هر یک از آن ها متفاوت است، آنچه بیش از هر چیز دیگری در این محصولات مهم است، جنس ریل به کار رفته در آن هاست. ریلی که می تواند از نوع ساچمه ای، تاندم باکس و آرامبند بوده و بسته به کارایی محصول وزن های متفاوتی را تحمل کند. از این رو معمولاً توصیه می شود به هنگام خرید این محصولات به نوع ریل به کار رفته در آن ها توجه داشته باشید و محصولی را برای خرید انتخاب کنید که ریل آن بتواند وزن بالاتری را تحمل کند.

انواع سطل زباله ریلی

سطل زباله ریلی محصولی است که در کابینت زیر سینک نصب می شود و مهم ترین نکته در مورد خرید آن، توجه به ابعاد یونیت مورد نظر برای نصب این محصول است. البته توجه به مقدار فضای خالی در یک یونیت از جمله دیگر نکاتی است که باید در نصب همه تجهیزات داخل کابینتی مورد توجه قرار بگیرد به همین جهت می توان آن را سومین نکته مهم در این زمینه به شمار آورد.

این نکته در مورد انواع سطل زباله ریلی از این لحاظ مهم است که معمولاً بیشتر فضای موجود در کابینت زیر سینک، با اتصالات سیفون و حجم لگن ها اشغال می شود. ازاین رو اگر خریدار به این نکته توجه نداشته باشد ممکن است پس از خرید، در نصب محصول خود با مشکل روبرو شود. به همین جهت توصیه می شود قبل از خرید سطل زباله ریلی ابعاد یونیت به درستی اندازه گیری شده و با ابعاد سطل تطبیق داده شود.

دیگر نکته قابل توجه در مورد این نوع از محصولات، قابلیت تفکیک زباله در آن ها و چند مخزنه بودن سطل زباله است که می تواند در نهایت منجر به بازیافت بعضی از زباله ها شود. همچنین داشتن درب در این سطل ها نیز ویژگی دیگری است که باید حتماً موردتوجه قرار بگیرد. چرا که این مسئله درنهایت از انتشار بوی نامطبوع زباله در خانه جلوگیری می نماید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

چهارمین نکته در خرید انواع تجهیزات داخل کابینتی توجه به مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش این محصولات است. این ویژگی منجر به اطمینان در خرید شده و به مصرف نماینده امکان می دهد هرگونه اشکال در مورد محصول خریداری شده خود را در مدت زمان گارانتی، بدون صرف هزینه برطرف نماید.

خرید آسان و قیمت مناسب

امکان خرید آسان و قیمت مناسب این محصولات نیز پنجمین نکته ای است که باید به هنگام تهیه انواع تجهیزات داخل کابینتی مورد توجه قرار بگیرد. مثلاً با خرید از فروشگاه اینترنتی دکویراق و مطالعه جدول مشخصات و توضیحات محصولات، این امکان را دارید که ضمن آنالیز تمام ویژگی های محصول، آن را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل خود دریافت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 916

به "پنج نکته مهم برای خرید ضروری ترین تجهیزات داخل کابینت آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج نکته مهم برای خرید ضروری ترین تجهیزات داخل کابینت آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید