پیروزی تیم فوتسال المپیک در دیداری دوستانه، صانعی: وضعیت تیم مان را نمی دانیم

به گزارش تور آلمان ارزان، تیم فوتسال المپیک ایران در دیداری دوستانه حریف خود را شکست داد.

پیروزی تیم فوتسال المپیک در دیداری دوستانه، صانعی: وضعیت تیم مان را نمی دانیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از برگزاری تمرینات مستمر در مرکز ملی فوتبال و سالن هندبال، تیم فوتسال المپیک ایران در دیداری دوستانه به مصاف تیم منتخب اسلامشهر رفتند و توانستند این تیم را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهند.

علی صانعی، سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک پس از این بازی گفت: پس از برگزاری تمرینات مختلف و اجرای برنامه های تکنیکی و تاکتیکی، عصر روز گذشته (جمعه) ملی پوشان بازی دوستانه با منتخب اسلامشهر که با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان بودند، برگزار کردیم. نکته جالب توجه اینکه پنج بازیکنی که قبلاً در تمرینات تیم ملی فوتسال المپیک حضور داشتند در این تیم بازی می کردند.

وی اضافه کرد: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. جوانان با انگیزه و بازیکنان با تجربه ای داشتند. در واقع بازی تمرینی بود که ملی پوشان احتیاج به آن داشتند. ما به اهداف تمرینی خود تا حدودی در این مسابقه رسیدیم.

سرمربی تیم فوتسال المپیک گفت: برای اینکه به بازیکنان روحیه دهیم یک اردوی تفریحی و تمرینی دو روزه در شمال در نظر گرفته ایم که بازیکنان علاوه بر کسب روحیه، تمرینات خود را برگزار نمایند. هفته آینده نیز از 31 شهریورماه تا 4 مهرماه اردو داریم تا بازیکنان بتوانند در اردوهای نهایی تمرینات بیشتری را برای آمادگی در مسابقات برگزار نمایند.

صانعی در انتها گفت: وضعیت تیم خوب است تنها چیزی که ما را نسبت به تیم های برتر جهان نگران می نماید این است که وضعیت مان نسبت به تیم های دیگر را نمی دانیم، چون با تیم های در حد بالا بازی نکرده ایم و نمی دانیم در چه سطحی هستیم. به جز بازی با ایتالیا، دنبال این بودیم که حداقل چند بازی با تیم های برتر جهان انجام دهیم و بدانیم کجای فوتسال جوانان در جهان قرار داریم و نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم و برنامه ریزی کنیم. بحث تمرین و مسابقه کاملاً متفاوت است. در شرایط تمرینی بازیکنان وضعیتشان بسیار متفاوت تر از شرایط مسابقه است و ما احتیاج داریم تا بازیکنان در شرایط مسابقه مرتباً قرار بگیرند. به هر حال امیدواریم بازیکنانی که انتخاب کردیم و با بازی های داخلی و تمریناتی که انجام می دهیم، بهترین عملکرد را در رقابت های المپیک 2018 آرژانتین داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 56

به "پیروزی تیم فوتسال المپیک در دیداری دوستانه، صانعی: وضعیت تیم مان را نمی دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی تیم فوتسال المپیک در دیداری دوستانه، صانعی: وضعیت تیم مان را نمی دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید