پیندو، پلتفرم ثبت آگهی آنلاینِ خرید و فروش و خدمات شروع به کار کرد

به گزارش تور آلمان ارزان، پیندو، پلتفرم ثبت آگهی آنلاین خرید و فروش و ارائه خدمات به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه خبرنگاران شروع به کار کرد و از وب سایت پیندو در دسترس کاربران است.

پیندو، پلتفرم ثبت آگهی آنلاینِ خرید و فروش و خدمات شروع به کار کرد

این اپلیکیشن با هدف بهبود تجربه کاربران در خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم و همینطور ارائه خدمات فعالیت خود را شروع نموده و در این مرحله تمام امکانات آن رایگان است.

یکی از چالش هایی که هر مشتری یا فروشنده فعال در بازار آنلاین تجربه می نماید، در اختیار داشتن کالاهایی است که یا از خرید آنها منصرف شده است یا در فروش آنها با دشواری روبروست. بسیاری از مشتریان، پس از خرید کالاهای خود از خبرنگاران یا هر فروشگاه دیگری ممکن است تمایلی به نگهداری آن نداشته باشند یا پس از استفاده اولیه قصد فروش آن را داشته باشند، همچنین ممکن است داشتن کالاهایی که لزوماً نو نیستند و قیمت مناسب تری دارند، احتیاجشان را برطرف کند. خبرنگاران که سال هاست به عنوان بستری برای خرید و فروش کالای نو فعالیت می نماید، پلتفرم پیندو را برای پاسخ به این احتیاج و در قالب امکان ثبت آگهی آنلاین خرید و فروش راه اندازی نموده است.

پیندو قدرت گرفته از خبرنگارانست

کاربران پیندو امکان چسباندن آگهی خود را به 4 میلیون تنوع کالایی در خبرنگاران دارند. در نتیجه آگهی کاربران علاوه بر پیندو، در خبرنگاران هم نمایش داده گردد. به عبارت دیگر، آگهی در دسترس 40 میلیون بازدید نماینده ماهانه خبرنگاران نیز قرار می گیرد و بازدیدنمایندگان می توانند در کنار کالاهای نو، آگهی کاربران را نیز برای همان کالا مدنظر قرار دهند و چه بسا تصمیم بگیرند با قیمت مناسب تری خرید نمایند.

همینطور با این امکان کاربران می توانند همان جا از قیمت کالای مشابه نو آگاه شوند و به راحتی بهترین قیمت را برای کالای خود مشخص نمایند؛ همچنین اگر قصد خرید کالای دست دومی را از پیندو داشته باشند که به خبرنگاران چسبیده است، می توانند قیمت ها را مقایسه نمایند و بهترین تصمیم را بگیرید.

مزیت دیگر وصل شدن آگهی ها به کالاهای خبرنگاران، عدم احتیاج به وارد کردن اطلاعات و مشخصات برای کالاها و تسهیل دسترسی به مشخصات یک محصول و همچنین مشاهده و آنالیز نظرات کاربران در خصوص آن محصول در خبرنگارانست.

پیندو علاوه بر امکان ثبت آگهی آنلاین خرید و فروش کالا در زمینه ارائه خدمات نیز فعالیت می نماید. یعنی برای کسانی که به جای محصول، خدمت ارائه می دهند بستری فراهم نموده است تا با توجه به گروه های کالایی خبرنگاران خدمات خود را معرفی و در معرض فروش بگذارند. این قابلیت می تواند بازه گسترده ای از ارائه خدمات خیاطی در دسته مد و پوشاک یا تعمیر موبایل در دسته کالاهای الکترونیک را در برگیرد.

هدف اصلی پیندو، بهبود تجربه کاربران پلتفرم مارکت پِلیس خبرنگاران، دسترسی به قیمت های بهتر برای مشتریان و امکان فروش کالاهای مرجوعی برای فروشندگان به عنوان کالای دست دوم و با ذکر مشخصات دقیق و فراهم کردن بستری جدید برای برطرف احتیاج مشتریان و فروشندگان برای خرید و فروش کالاها و خدماتشان است.

اپلیکیشن پیندو در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار گرفته است و در آدرس www.pindo.ir برای کاربران اندروید در دسترس است. این اپلیکیشن به زودی در اپ استورهای ایرانی برای کاربران اندروید و iOS نیز در دسترس قرار خواهد گرفت و در مرحله بعد نسخه تحت وب آن نیز منتشر خواهد شد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1736

به "پیندو، پلتفرم ثبت آگهی آنلاینِ خرید و فروش و خدمات شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیندو، پلتفرم ثبت آگهی آنلاینِ خرید و فروش و خدمات شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید