گسترش طرح ایران، مرز پرگهر در دانشگاه های آزاد و غیرانتفاعی

به گزارش تور آلمان ارزان، رییس مرکز گردشگری علمی و فرهنگی دانشجویان ایران با بیان این که طرح ایران، مرز پرگهر دوازدهمین دوره خود را طی می نماید، گفت: در نظر داریم این طرح را علاوه بر دانشگاه های دولتی در دانشگاه های آزاد و غیرانتفاعی نیز گسترش دهیم.

گسترش طرح ایران، مرز پرگهر در دانشگاه های آزاد و غیرانتفاعی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ارشد در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

رحیم یعقوب زاده با حضور در غرفه خبرنگاران در بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با بیان این که برنامه های متعددی را در سطح دانشگاه ها و بیشتر در دانشگاه های دولتی انجام می دهیم، اظهار کرد: مرکز گردشگری علمی و فرهنگی دانشجویان ایران طرح ملی به نام طرح ایران، مرز پرگهر دارد که سال جاری دوازدهمین دوره ای است که اجرا می گردد.

رییس گردشگری علمی و فرهنگی دانشجویان ایران اضافه کرد: در واقع سالانه 150 تا 200 اردو برای دانشجویان به صورت سالانه برگزار می گردد که این مساله به دو دلیل یکی بازدید از میراث فرهنگی و افزایش اعتماد به نفس دانشجویان و دیگری بازدید از دستاوردها و پروژه های انقلاب اسلامی و آشناسازی با خدمات در حوزه صنعت و ساخت وساز و آشناسازی دانشجویان با شرکت ها و صنایع مختلف و اشتغالزایی انجام می گردد.

وی ادامه داد: اختتامیه دوره قبلی طرح ایران مرز پرگهر نیمه آذرماه در دانشگاه تهران با حضور مجریان و صنایع و شرکت های پیروز و مشارکت کنندگان دانشجویان فعال در این طرح برگزار و تقدیر به عمل می آید. علاوه بر دعوت از شخصیت های سیاسی و اجتماعی از شخصیت های فرهنگی و صنعتی نیز دعوت به عمل بیاید.

یعقوب زاده توضیح داد: بعد از برگزاری 11 دوره پیروز که سال گذشته بنیاد ملی نخبگان، برگزاری اردوی نخبگان خود را به ما سپرد، در این دوره جدید می خواهیم فعالیت های خود را در دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی نیز گسترش دهیم. علاوه بر این در پی شناساندن شرکت های خصوصی پیروز به دانشجویان هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1002

به "گسترش طرح ایران، مرز پرگهر در دانشگاه های آزاد و غیرانتفاعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسترش طرح ایران، مرز پرگهر در دانشگاه های آزاد و غیرانتفاعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید