10 سیستم برتر سفارش آنلاین چاپ سال 99 طراحی سایت چاپ

به گزارش تور آلمان ارزان، همانطور که اطلاع دارید با گسترش فضای وب، اغلب کسب و کارها به سمت دیجیتالی شدن رفته اند. اینکه به سمت دیجیتالی شدن رفتن کار آسانی است یا نه، دغدغه دیگری است که کسب و کارها باید مدنظر داشته باشند.

10 سیستم برتر سفارش آنلاین چاپ سال 99 طراحی سایت چاپ

جهت دریافت مشاوره خدمات سفارش کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

برای دیجیتالی شدن کسب و کارها احتیاج به سایت دارند. اگر ما کسب و کارهای مربوط به چاپ را در نظر بگیریم آنها احتیاج دارند که سایتی داشته باشند که بازدیدنماینده پس از ورود به آن براحتی بتواند با آن کسب و کار ارتباط برقرار کند.

در مرحله بعد اگر بخواهیم سیستم بروزتری داشته باشیم، باید سایت ما امکان درج قیمت را در خود داشته باشد. اینکار باعث می گردد مخاطبان ارتباط بهتری با سایت ما برقرار نمایند و راحت تر تصمیم به سفارش اقلام چاپی خود بگیرند. اگر این سایت ما پیشرفته تر باشند، احتیاج به سیستمی دارد که بتواند براحتی سفارش مشتریان را ثبت و پیگیری و اماده ارسال کند. این سیستم، سیستم سفارش گیری آنلاین چاپ است.

کسب و کارهای چاپی برای اینکه بتوانند سفارش گیری آنلاین داشته باشند، باید از سیستمی استفاده نمایند که بازدیدنمایندگان بتوانند براحتی مراحل سفارش خود را پشت سر گذاشته و ثبت سفارش خود را انجام دهند. هر چه این سیستم تعامل بهتری با مخاطبان داشته باشد، امکان سفارش گیری برای مشتریان راحت و راحت تر خواهد شد.

تا اینجای کار با سیستم آنلاین سفارش گیری چاپ آشنا شدیم و اگر بخواهیم این امکانات را به همراه طراحی سایت چاپ خود داشته باشیم، باید به این نکته توجه کنیم که قیمت سیستم آنلاین سفارش گیری چاپ هم باید برای ما اهمیت ویژه ای داشته باشد. باید به این نکته توجه کنیم که پشتیبانی بحث بسیار مهمی در این زمینه است و دیدن نمونه کارهای مجموعه هایی که طراحی سیستم سفارش چاپ آنلاین رو هم انجام میدهند هم بسیار مهم هستند.

ما در این مقاله قصد داریم نسبت به تجربه خودمون 10 سایت برتر سیستم سفارش گیری چاپ آنلاین را انجام میدهند، مورد نقد و آنالیز قرار دهیم. لطفا در موقع سفارش از هر کدام از این مجموعه ها تحقیقات مکفی را انجام داده و به اطلاعات ما هم در کنار تحقیقات خود، نگاهی بیندازید و تصمیم نهایی را با اطلاعات کافی بگیرید.

10 سیستم برتر سفارش آنلاین چاپ سال 99

1. گروه نرم افزاری رنگارنگ

شاید اگر به تصمیم من بود هیچ موقع طراحی سایت خودم رو به مجموعه رنگارنگ نمی سپردم. خیلی سایتشان از لحاظ تجربه کاربری و از لحاظ گرافیکی چنگی به دل نمیزند. البته باید به این نکته هم توجه کرد که این مجموعه از پرچم داران حوزه طراحی سیستم چاپ آنلاین هست و برای چند چاپخانه عظیم سیستم چاپ آنلاین، طراحی نموده اند. البته نبود شرکت های رقیب و حق انتخاب کم برای متقاضیان این حوزه، باعث شده این مجموعه به کار خود در زمینه طراحی سایت برای چاپخانه ها ادامه دهد.

نقاط قوت :

  • سابقه چندین ساله در طراحی سایت برای چاپخانه ها
  • حضور فعال در نمایشگاه های چاپ
  • طراحی سایت چند چاپخانه عظیم

نقاط ضعف :

  • داشتن سایت ضعیف از لحاظ UI و UX
  • روی سئو سایت هایی که توسط این مجموعه طراحی می گردد نمیتوان حساب ویژه ای باز کرد.

مشاهده تعرفه

2. چاپیروس

اگر بخواهیم از دور به چاپیروس نگاهی بیندازیم، نمیتوانیم هولدینگ گرین وب و سایت های زیر مجموعه این هولدینگ مثل ایران سرور رو نادیده بگیریم. وقتی به چاپیروس نگاه می کنیم با مجموعه ای از افراد بروز در زمینه دیجیتال مارکتینگ روبرو می شویم. این مجموعه از شروع کار بدلیل داشتن تیم خوب و سرمایه گذاری گرین وب توانست در مدت کوتاهی پیشرفت خوبی داشته باشد، اما در ادامه کار شاید پیشرفتشان ادامه پیدا نکرد و کم کم سرعت پیشرفتشان کم و کمتر شد.

یکی از دلایلی که نقطه ضعف این مجموعه چاپیروس از ابتدای کار تا به الان بوده است، شناخت ناکافی نسبت به حوزه چاپ بوده است. حوزه ای که هنوز در زمینه دیجیتالی شدن بسیار راستا طولانی دارد. هنوز در زمینه چاپ افراد تبلیغات افلاین را به طراحی سایت ترجیح می دهند و هنوز از لاک افکار قدیمی خود بیرون نیامده اند.

چاپیروس یکی دیگر از نقاط ضعفی که دارد و باعث شده افراد اغلب سال اول فقط هزینه طراحی سایت را بپردازند و سال های بعد دیگر رمقی برای تمدید سایت خود نداشته باشند، اطلاعات کم مشتریان نسبت به پنل کاربری سایت است و بنظر من باید روی راحت تر شدن کار با این پنل یا پشتیبانی حضوری داشتن در شهرهایی مثل تهران فکر جدی نمایند.

نقاط قوت :

  • پشتیبانی خوب
  • داشتن رابط کاربری خوب
  • داشتن قالب های متنوع
  • قیمت مناسب
  • امکان داشتن اپلیکیشن برای چاپخانه ها

نقاط ضعف :

  • نداشتن پشتیبانی حضوری در شهر عظیمی مثل تهران
  • قابل رقابت نبودن سیستم چاپیروس با سیستم های اختصاصی
  • قابل توسعه نبودن سیستم چاپیروس توسط کاربر
  • راحت نبودن افراد سئوکار با پنل چاپیروس

مشاهده تعرفه

3. چاپ پک

مشاهده تعرفه

4. بهین تک گستر

مشاهده تعرفه

5. گروه نرم افزاری النا

مشاهده تعرفه

6. شرکت وبینه

مشاهده تعرفه

7. تب طرح

مشاهده تعرفه

8. سامش

مشاهده تعرفه

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1423

به "10 سیستم برتر سفارش آنلاین چاپ سال 99 طراحی سایت چاپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 سیستم برتر سفارش آنلاین چاپ سال 99 طراحی سایت چاپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید