10 مکان شگفت انگیز برای دیدن در اسپانیا

به گزارش تور آلمان ارزان، اسپانیا یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری در اروپا است . فرهنگ , غذا و طبیعت آن بزرگ‌ترین جاذبه‌های اینجا هستند . این لیست را که باید در سال جاری در اسپانیا بازدید کنید بررسی کنید .

10 مکان شگفت انگیز برای دیدن در اسپانیا

این روستا به روستای ماهیگیری سنتی می‌رود
گفته می‌شود دهکده‌ای کوچک اما زیبا در ساحل شمالی اسپانیا توسط وایکینگ‌ها به رسمیت شناخته شده‌است . اما منشا حقیقی آن نامعلوم است . اما برای قرن‌ها روستای ماهیگیری بوده‌است و امروزه این یکی از شعبه‌های اصلی اقتصادی بعد از گردشگری است . خیابان‌های باریک باستانی مسیرهای مختلفی را ارایه می‌دهند که فراوانی زیادی را به اقیانوس اطلس می‌دهد .
چرا آنجا بروم ?
نقطه نظرات بسیاری در این تپه وجود دارد که اجازه می‌دهد تا به طور کامل به این شهر نزدیک شویم و شهر قدیمی و قدیمی آن را تحسین کنیم .
که از قصر سویل دیدن کند
در قرن بیست و یکم توسط مورها ساخته شد . امروزه این قدیمی‌ترین قصر سلطنتی در اروپا است . این بنای تاریخی توسط یونسکو در نظر گرفته می‌شود چرا که این بنای تاریخی و چرخش تاریخی را نشان می‌دهد .
این مجموعه یک دنیای کوچک در تنهایی است : نه تنها زمان سفر را در طول سال‌ها فراهم می‌آورد بلکه اکتشاف فضاهای منحصر به فرد نظیر تئاتر بهاره , باغ‌های سلطنتی , برج‌ها , کلیسای جامع که پیش‌تر یک مسجد بود و اکنون بزرگ‌ترین ساختمان گوتیکی به خاطر پنج کلیسا است .
چرا آنجا بروم ? شگفتی معماری واقعا ً منحصر به فرد , مشهورترین جاذبه در سویل , و بینشی در تاریخ اسپانیا .
چه وقت به آنجا می‌روید ? تمام سال . قصر فقط در روزه‌ای جمعه , جمعه و جمعه ماه دسامبر تعطیل می‌شود .
چگونه به آنجا برسیم ? آن را " پلازا دل " یافت . سوار اتوبوس , مترو یا تاکسی باشید . دور زدن در سویل راحته .
کشف نشده
این شهر دارای میراثی تاریخی غنی است . هر چند که مردم بیش از سه سال پیش در منطقه مستقر شده بودند , خود شهر در سال ( پیش از میلاد ) توسط رومیان تاسیس شد و سفر خود را از طریق گذر زمان آغاز کرد . در قرن نوزدهم , کوردوبا شاهد هجوم امارت اسلامی بود که نفوذ آن در این روز وجود دارد . علاوه بر این, شهر قدیمی تاریخی توسط یونسکو محافظت می‌شود .
واقعا ً شگفتی‌های معماری خارق‌العاده‌ای وجود دارد . پل رومی در تابستان , شبکه خیابان‌های سنگی قدیمی پر از گله‌ای رنگارنگ و معطر است که حتی هیجان‌انگیزتر است !
چرا آنجا بروم ? تا معماری تاریخی را تحسین کنیم و در مورد تاریخ اسپانیا بیشتر یاد بگیریم . کوردوبا شاهد ساختمان‌های اصیل و تمام جو و مردم محلی بود بسیار مهمان‌نواز بود .
چه وقت به آنجا می‌روید ? تمام سال . ممکن است فصل اوج برای گردشگران باشد زیرا هوا مطبوع است و شهر میزبان سه فستیوال در آن زمان است که موسیقی , غذا , گل‌ها و رقابت‌های عمومی سرگرم‌کننده است .
چگونه به آنجا برسیم ? با قطار از شهرهای متعدد در اسپانیا نزدیک‌ترین فرودگاه در مالاگا است .
# 5 .
این شهر در خط ساحلی " کوستا " واقع شده‌است و شهر ساحلی محبوبی است که در بالای تپه قرار دارد . زیباترین قطعات معماری عبارتند از قلعه قرون‌وسطایی , سنت پانکراس و شبکه‌ای از خیابان‌های باریک که مغازه‌های کوچک و کافه‌های بسیار زیادی دارند . این ساحل سواحل شنی خوبی برای شنا کردن دارد اما خلیج‌های کوچک نیز وجود دارند که می‌توانند توسط بازدیدکنندگان پر مخاطره مورد بررسی قرار گیرند .
چرا آنجا بروم ? باده‌ای ساحلی امواج بزرگ‌تری ایجاد می‌کنند که موج سواران را به سمت شهر جذب می‌کند . مسیرهای پیاده‌روی در صخره‌ها , فرصت‌های پیاده‌روی فوق‌العاده‌ای را برای تماشای غروب خورشید فراهم می‌کنند .
بری
بازدید از موزه در بیلبائو دیدار می‌کند
این موزه به عنوان یکی از مهم‌ترین نمونه‌های معماری معاصر مورد ستایش قرار گرفته‌است . این طرح توسط فرانک گری , معمار آمریکایی - آمریکایی طراحی شده‌است . خود ساختمان , صرف‌نظر از نمایشگاه‌ها , توریست‌ها را به منطقه قدیمی و قدیمی شهر جذب می‌کند . طراحی ضد ویروس هنوز چالش برانگیز است .
چرا آنجا بروم ? مهم‌ترین مرکز فرهنگی در بیلبائو , یکی از مشهورترین ساختمان‌ها در جهان است.
آن‌ها در ماجورکا یک حزب دارند
یکی از محبوب‌ترین جزایر اسپانیایی , هزاران گردشگر را جذب می‌کند . ماجورکا به خاطر سواحل دست‌نخورده و زندگی شبانه فعال در ماجورکا تعداد گردشگران را از قرن نوزدهم جذب می‌کند . از چند دهه هنرمندان مشهوری مانند فردریک شوپن , آگاتا کریستی , جورج شن و جوآن میرو آن‌ها را دیده‌اند و کار کرده‌اند .
چرا آنجا بروم ? مقصد تعطیلات عالی , فعالیت‌های مختلف , طبیعت غنی و فرهنگ . زندگی شبانه بسیار پر مشغله خوشایند کسانی است که به دنبال مهمانی هستند .

انتشار: 10 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 21

به "10 مکان شگفت انگیز برای دیدن در اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مکان شگفت انگیز برای دیدن در اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید