تور مکزیک: 8 جاذبه تماشای در مکزیکوسیتی که باید برای تماشا آنها برنامه ریزی کنید

به گزارش تور آلمان ارزان، مکان های دیدنی در شهر مکزیکوسیتی

مکزیکو سیتی مرکز و بعلاوه بزرگترین شهر کشور مکزیک است. این شهر بزرگ پرجمعیت به بیش از 1700 محله مختلف تقسیم شده و به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای ناحیه آمریکای شمالی هم به شمار می رود. مکزیکوسیتی شهری تاریخی با کلی اماکن تاریخی و موزه هایی با کلاس جهانی است. جاذبه هایی که در این مطلب مطالعه می کنید می تواند جزء برترین مقاصد گردشگری برای شما در سفر به این شهر مکزیکی باشد. ما را در مطلب جاذبه های مکزیکوسیتی همراهی کنید.

تور مکزیک: 8 جاذبه تماشای در مکزیکوسیتی که باید برای تماشا آنها برنامه ریزی کنید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مکزیک هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

1- مالینالکو | Malinalco

با دو ساعت رانندگی به سمت جنوب غربی مکزیک به مالینالکو می رسید. مکانی به دور از شلوغی شهر که دارای معماری هایی به سبک نئوکلاسیک هست. انگیزه ای که می تواند شما برای سفر به مالینالکو وسوسه کند، منظره ها شگفت انگیز و فوق العاده زیبای آن است؛ البته در کنار این آثار باستانی مراکز خرید و رستوران های عالی هم وجود دارند که سفر را برای شما لذت بخش تر می نمایند.

این منطقه در فاصله 115 کیلومتری شهر مکزیکوسیتی قرار گرفته است.

2- تلاکسکالا | Tlaxcala

تلاکسکالا هم یک استان و هم یک شهر محسوب می شود و قطعا یکی از دلایلی سفر به مکزیک محسوب می شود. تلاکسکالا جایی خوش آب و هوا و دارای کاخ Gobierno و Basilica در Ocotlán است، که همچون سایر ساختمان ها از سبک معماری نئوکلاسیک تبعیت می نماید. این شهر دارای جمعیت بالای دانشجویان و رستوران های خوب و موزه های بی نظیر و فرهنگ زندگی پر جنب و جوش هست. خارج از این شهر شما سبک معماری رنگارنگ مایا و گچکاری های رنگی این سبک را در قسمتی از خرابه های Cacaxtla و یا Xochitecatl که جایگاه هرم های باستانی هستند را می توانید مشاهده کنید.

3- Taxco

این شهر در جنوب مکزیک واقع است؛ شهری که ساختمان های سبک نئوکلاسیک آن بر روی تپه ها ساخته شده اند. Taxco به دلیل معادن زیادی که در آن وجود دارد، معروف بوده و محل خرید نقره جات است. حتی موزه ای از همین محصولات ساخته شده از نقره به نام Casa Borda از دو قرن گذشته در آن نیز وجود دارد. بازدید از کلیسای Santa Prisca که معماری آن به سبک باروک و مربوط به اواخر قرن هجدهم است را هم در این منطقه هرگز از دست ندهید. همینطور که بر روی خیابان های سنگ فرش قدم می زنید سری به دست فروشانی که غذای Pozole می فروشند بزنید، این دست فروشان پنجشنبه ها Pozole ویژه سرو می نمایند.

4- تپوزتلان | Trpoztlan

با یک ساعت رانندگی به سمت شمال شهر مکزیکو سیتی حرکت کنید به این منطقه خواهید رسید؛ تپوزتلان مقصدی نو برای مسافران با اماکن باستانی بسیار مجذوب کننده است. با کمتر از یک ساعت پیاده روی به بالای کوه می رسید جایی که پر از انرژی مثبت است و اهرام باستانی El Tepozteco در آن قرار گرفته است. اگر حرکات ورزشی آرامش بخش بلد هستید می توانید با انجام دادن آنها در این منطقه آرامش فوق العاده ای را بدست آورید. اگر هم بلد نیست می توانید با پیاده روی و سکوتی که در این منطقه حکم فرماست استفاده کنید.

5- پوئبلا | Puebla

پوئبلا سمت غرب شهر مکزیکوسیتی قرار گرفته است، شهری که به خاطر تاریخ، غذا و منظره هاش مشهور شده است. پوئبلا داخل یک دره قرار گرفته است و دور تا دور آن با کوه های برفی احاطه شده است. در قرن نوزدهم این شهر محل جنگ با کشور فرانسه بوده و دو قلعه از آن دوره به جای مانده است، که در حال حاضر از جاذبه های این منطقه به شمار می رود. پس از بازدید Zocalo plaza و کلیسای قرن شانزدهم پوئبلا ، به منطقه Los Sapos برای غذاهای سنتی اش سری بزنید. از غذاهای ویژه آن چیپس با سیب زمینی تازه و لیمو که به همراه سوسیس و پنیر داخل نان پر شده است.

6- چلولا | Cholula

درست بیرون پوئبلا مکان دیگری به نام چلولا وجود دارد. شهری کوچک که جایگاه جاذبه های باستانی بزرگی است. اهرام بزرگی به نام Pirámide Tepanapa که به وسیله مردم Tlachihualtepetl ساخته شده است. در قرن شانزدهم کلیسای کاتولیک در بالای این اهرام ساخته شده که هنوز هم پا در این منطقه این کلیسا برجاست، نمای داخلی این کلیسا با طلای 24 عیار مزین شده است. این اهرام بزرگ الجثه در طول ها قرن ها نادیده گرفته شده و تقریبا غیر قابل تشخیص هستند، که بدست انسان ساخته شده باشند اما شما به تونل هایی در زیر این اهرام دسترسی دارید. در نزدیکی آن موزه کوچک مردم شناسی وجود دارد، که طرز زندگی مردم این شهر را در قرون گذشته به نمایش می گذارد.

7- کوئیناواکا | Cuernavaca

یک ساعت که به سمت جنوب شهر مکزیک بروید به این شهر می رسید که مشهور به شهر رایحه بهاری است. این شهر نامش را از هوای ملایم و خوبش می گیرد که این مکان را در تمام فصول ایده آل می سازد. Cuernavaca دارای باغ ها و پارک های عمومی بسیار زیاد و چشمه های آبگرم و رودخانه های طبیعی می باشد. سایت باستان شناسی تئوپانزولک متاثر از سبک آزتک بوده که مربوط به 700 سال پیش می شود. از دیگر جاذبه های این شهر کلیسای جامع قرن هفدهم و کاخ Cortes است که مربوط به قرن شانزدهم که با نقاشی های هنرمندانه دیگو ریورا مزین شده است.

این بخش تاریخی امروزه در شهرداری سن خوان در استان مکزیک جای گرفته است و در حدود 45 کیلومتری شمال خاوری مکزیکو سیتی است.

8- تئوتیئواکان | Teotihuacan

اگر به تاریخ مکزیک علاقه مند هستید تئوتیئواکان بیش از هر منطقه دیگری در شهر مکزیکوسیتی به شناخت شما از این شهر یاری خواهد نمود. این شهر در شمال شرقی شهر مکزیکو سیتی واقع است و جایگاه اهرام دوره کلمبیایی می باشد. دو مورد از آثار باستانی تئوتی وکان که حتی پس از ویرانی و نابودی آن شهر هم کاملاً از بین نرفتند، هرم خورشیدی و مکان باستانی دیوراما می باشند که درموزه تئوتی وکان نگهداری می شوند. بعد از سقوط شهر مردم زیادی از اقصی نقاط مکزیک به آن منطقه آمدند و بطور غیرقانونی در زمین های آن ساکن شدند. در زمان سکونت آزتک ها، شهر به یک زیارتگاه تبدیل شده بود و طبق افسانه تولانی ها، شهر تئوتی وکان مکانی بود که خورشید در آنجا خلق شده بود. امروزه، شهر تئوتی وکان یکی از بارزترین و قابل توجه ترین مکان های مکزیک برای جذب باستان شناسان و همینطور گردشگران به شمار می رود.

این منطقه در 40 کیلومتری شهر مکزیکوسیتی قرار گرفته است.

منبع: الی گشت
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2163

به "تور مکزیک: 8 جاذبه تماشای در مکزیکوسیتی که باید برای تماشا آنها برنامه ریزی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مکزیک: 8 جاذبه تماشای در مکزیکوسیتی که باید برای تماشا آنها برنامه ریزی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید