احمدی، نایب قهرمان مسابقات جهانی پاریس راهی کانادا می گردد

به گزارش تور آلمان ارزان، سعید احمدی نایب قهرمان مسابقات جهانی پاریس و عضو سابق تیم ملی کاراته کشورمان روز چهارشنبه راهی کانادا خواهد شد.

احمدی، نایب قهرمان مسابقات جهانی پاریس راهی کانادا می گردد

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، لیگ سری آ کاراته وان مونترال در حالی از 31 خرداد تا 2 تیرماه به میزبانی کشور کانادا برگزار خواهد شد که سعید احمدی نایب قهرمان مسابقات جهانی پاریس 2012 و اولین ایرانی حاضر در مسابقات اوپن کاراته آمریکا برای حضور در این رقابت ها روز چهارشنبه از آمریکا راهی کاناد خواهد شد تا در این رقابت ها به روی تاتامی برود.

سعید احمدی با ثبت نام در سایت فدراسیون جهانی حضور خود در این رقابت ها را قطعی نموده و در صورتی که در این رقابت ها حضور داشته باشد، در وزن 75 کیلوگرم به روی تاتامی خواهد رفت.

احمدی در لیگ کاراته وان اتریش و ترکیه هم برای اولین بار در وزن 75 کیلوگرم به روی تاتامی رفت، اما پیروز به کسب مدال نشده بود و در واقع این برای سومین بار است که وی در این وزن مبارزه خواهد نمود. احمدی پیش از این در وزن 67 کیلوگرم به روی تاتامی میرفت و با لباس تیم ملی کشورمان نیز در مسابقات مهمی برای کاراته کشورمان مدال آوری نموده است.

بهمن عسگری نماینده وزن 75- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان کشورمان که در بازی های آسیایی اندونزی پیروز به کسب مدال طلا شده بود قرار است به همراه سجاد گنج زاده نماینده وزن 84+ کیلوگرم مردان کشورمان که مدال طلای مسابقات جهانی را از آن خود نموده بود نیز روز سه شنبه برای حضور در این مسابقات راهی مونترال کانادا شوند.

البته شنید های حاکی از آن است که حمیده عباسعلی نیز در این رقابت ها حضور داشته باشند.

س

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 411

به "احمدی، نایب قهرمان مسابقات جهانی پاریس راهی کانادا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی، نایب قهرمان مسابقات جهانی پاریس راهی کانادا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید