اشتون کارتر: آمریکا به دنبال منازعه و درگیری با چین نیست

به گزارش تور آلمان ارزان، وزیر دفاع آمریکا گفت: واشنگتن به دنبال منازعه با چین نیست ولی گام هایی که پکن در دریای جنوبی چین بر می دارد اقداماتی برای خودانزوایی است.

اشتون کارتر: آمریکا به دنبال منازعه و درگیری با چین نیست

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا روز آدینه در سخنانی توضیح داد: آمریکا به دنبال منازعه و درگیری با چین نیست ولی گام هایی که پکن در دریای جنوبی چین برمی دارد، به سوی خودانزوایی است و سایر کشورها را بر آن داشته است تا به دنبال یاری آمریکا باشند.

کارتر در ادامه تاکید نمود: من از آن دسته کسانی نیستم که معتقدند درگیری و منازعه بین آمریکا و چین اجتناب ناپذیر است، این مساله قطعا خوشایند نیست و فکر نمی کنم محتمل باشد.

وی در سخنانی در نشست مجمع جهانی اقتصاد در شهر داووس گفت: ما به دنبال آن نیستیم که از افراد بخواهیم جانبداری نمایند. ولی می دانیم که افراد زیادی برای جلب حمایت واشنگتن اقدام می نمایند. این به خاطر اقداماتی است که چین به سوی خودانزوایی برداشته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 878

به "اشتون کارتر: آمریکا به دنبال منازعه و درگیری با چین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتون کارتر: آمریکا به دنبال منازعه و درگیری با چین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید