افزایش بهره وری در تولید پسته دامغان راهبرد استان سمنان است

به گزارش تور آلمان ارزان، صادقی با بیان اینکه افزایش بهره وری در تولید پسته دامغان راهبرد استان است، گفت: در این راه باید از دانش بنیان ها به خوبی بهره برد.

افزایش بهره وری در تولید پسته دامغان راهبرد استان سمنان است

سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استانداری سمنان گفت:گردش مالی سالانه پسته، این محصول را به یک محصول استراتژیک در استان سمنان و شهرستان دامغان بدل کرده است.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در پسته دامغان با رویکرد و توجه به صنایع تبدیلی و تکمیلی باید مد نظر قرار گیرد، تاکید داشت: در صورتی که رویکرد ما به سوی ایجاد ارزش افزوده در بخش تولید پسته و فرآوری آن باشد، می توانیم از این محصول بهتر استفاده کرده و تولید ثروت کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استانداری سمنان با بیان اینکه اصلاح الگوی کشاورزی در بخش پسته از دیگر موضوعاتی است که اهمیت زیادی دارد، ابراز کرد: طبق سیاست های کلی مالی می بایست افزایش بهره وری در تولید پسته با استفاده از راهکارهای دانش بنیان، مد نظر قرار گیرد.

صادقی با بیان اینکه بهره وری تولید زمانی افزایش می یابد که بتوانیم از ظرفیت های شهرستان دامغان به خوبی بهره مند شویم، ابراز کرد: نیروهای انسانی برجسته در ابعاد علمی، فرهنگی و حوزوی و نخبگان و جوانان و چهره ها و شخصیت های تأثیر گذار در کنار دانشگاه ها و مراکز علمی و فناوری از جمله ظرفیت ها و مزیت های شهرستان دامغان است.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مهر 1401 بروزرسانی: 29 مهر 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2372

به "افزایش بهره وری در تولید پسته دامغان راهبرد استان سمنان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش بهره وری در تولید پسته دامغان راهبرد استان سمنان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید