اقدام عجیب میلیونر روسی برای دستیابی به طول عمر

به گزارش تور آلمان ارزان، یک میلیونر روسی به نام سیرگی یونگ 100 میلیون دلار بر فناوری زیستی سرمایه گذاری نموده است که به آن علم جاودانگی گفته می گردد.

اقدام عجیب میلیونر روسی برای دستیابی به طول عمر

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، هدف از این فناوری، افزایش عمر انسان به 200 سال است. این میلیونر روسی بر این باور است که با استفاده از قطعات الکترونیکی و زیستی در کنار یک دیگر به وسیله چاپ سه بعدی 3 دی، می توان عمر انسان را افزایش داد.

او در این راستا هر سال با 100 شرکت مرتبط متخصص همکاری می نماید. او یک سرمایه دار غیردولتی است و در صورت موفقیتش می توان به عمر بیش از 100 سال انسان ها امیدوار بود.

این پول هم اکنون در زمینه انواع فناوری ها از جمله ساخت ربات، جایگزینی اعضای کاشته شده در راکتور های زیستی درون بدن و تحقیقات هوش مصنوعی هزینه شده است.

یونگ در بیانیه ای گفت: هشتاد سال پیش، متوسط عمر روی زمین 43 سال بود و هم اکنون در کشور هایی مانند انگلستان و آمریکا، متوسط عمر بین 75 تا 80 سال است، بنابراین ما کوشش خواهیم کرد تا طول عمر را به وسیله سبک زندگی و پیشرفت های فناوری و تغییرات در مراقبت های بهداشتی. طولانی تر کنیم.

یونگ بودجه یک شرکت بریتانیایی به نام Juvenescence را تأمین می نماید که در زمینه فراوری دارو های ضد پیری تخصص دارد. این شرکت در کارایجاد سیستم هایی است که برای از بین بردن سلول های در حال زوال بدن و بازسازی بافت هایی که با افزایش سن خراب می شوند، طراحی شده اند.

یونگ شرح داد بزرگترین مشکل اعضای قابل تعویض یا اعضای مصنوعی بدن، واکنش سیستم ایمنی بدن در هنگام پیوند است؛ زیرا بدن فکر می نماید این یک شی خارجی و بیگانه است و همه کار ها را برای دفع آن انجام داده می دهد.

آزمایش ها نشان داده اند که استفاده از مایع غدد لنفاوی، راهی برای حل مشکل برای کاشت مستقیم آن در داخل بدن است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1509

به "اقدام عجیب میلیونر روسی برای دستیابی به طول عمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب میلیونر روسی برای دستیابی به طول عمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید