اینزاگی: روی کاغذ شانس لیورپول بیشتر است

به گزارش تور آلمان ارزان، تهران (پانا) - سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر معتقد است که لیورپول یکی از برترین باشگاه های اروپاست.

اینزاگی: روی کاغذ شانس لیورپول بیشتر است

به گزارش ایسنا، اینتر اولین بازی خود را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در 10 سال اخیر انجام خواهد داد و سیمونه اینزاگی در یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردا لیورپول را یکی از برترین تیم های اروپا دانست.

سیمونه اینزاگی گفت: من فکر می کنم که باشگاه های انگلیسی بسیار قوی هستند، همه آنها به غیر از چلسی توانستند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، سرگروه شوند. لیورپول هم یکی از برترین تیم های اروپاست اما بازیکنان ما شایسته این نوع بازی های مهم و حساس هستند. ما سال هاست که در مرحله یک هشتم نهایی بازی ننموده ایم و اگرچه خیلی سخت خواهد بود اما کوشش می کنیم که به برد برسیم. روی کاغذ شانس حریف بیشتر است ولی ما تمام کوشش خود را خواهیم کرد. من از بازیکنان می خواهم که به زمین بروند و فوتبال را با ذهنی آزاد بازی نمایند و ایده های ما را نشان دهند.

او بعلاوه گفت: ما بازی های لیورپول را دیدن کردیم و بازی هایش مقابل میلان را دیدیم. ما باید هر بار خوب عمل کنیم، چه زمانی که توپ را در اختیار داریم و چه زمانی که دفاع می کنیم. لیورپول در ضد حملات می تواند کشنده باشد. مدافعان کناری آنها بسیار قوی هستند. آنها می توانند در همه جای زمین برای ما دردسر ایجاد نمایند.

اینتر از دو بازی اخیر مقابل میلان و ناپولی تنها یک امتیاز کسب نموده است اما اینزاگی از عملکرد این تیم راضی است.

این مربی 48 ساله اعتراف کرد: از نتایج راضی نیستم، انتظار آن را نداشتم اما من فکر می کنم که ما دو بازی عالی مقابل دو تیم بزرگ انجام دادیم که همراه با یوونتوس، رقیب قهرمانی خواهند بود. ما روز شنبه بازی خوبی را مقابل تیم قدرتمند ناپولی انجام دادیم. فکر می کنم نیمه اول عادی بازی کردیم، در نیمه دوم نگرش متفاوتی داشتیم و سعی کردیم بازی را ببریم. نیمه دوم به من اعتماد به نفس می دهد.

انتظار می رود ادین ژکو در خط حمله به میدان برود اما با توجه به اینکه لائوتارو مارتینز و الکسیس سانچز هر دو می توانند بازی نمایند، هنوز تصمیم نهایی اینزاگی معین نیست.

اینزاگی گفت: همه مهاجمان شانس یکسانی برای آغاز دارند. امروز یا فردا تصمیم نهایی را خواهم گرفت. من همواره سعی می کنم که سیستم چرخشی داشته باشم. زمانی که هر سه روز یک بار بازی می کنید، ریکاوری سخت است.

اینتر برای اولین بار در 10 سال گذشته به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته و 11 سال است که در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها بازی ننموده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2275

به "اینزاگی: روی کاغذ شانس لیورپول بیشتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینزاگی: روی کاغذ شانس لیورپول بیشتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید