برنامه ریزی برای پخش یک میلیون تن آسفالت در معابر پایتخت در سال جدید

به گزارش تور آلمان ارزان، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از هدف گذاری برای پخش یک میلیون تن آسفالت در معابر شهر تهران در سال جاری خبر داد.

برنامه ریزی برای پخش یک میلیون تن آسفالت در معابر پایتخت در سال جدید

مهندس صفا صبوری دیلمی در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه در سال گذشته بر اساس برنامه ریزی ها مقرر شده بود که یک میلیون تن آسفالت برای معابر شهر تهران پخش شود گفت: اما به دلیل افزایش روزهای آلاینده و اخذ تصمیماتی مبنی بر عدم تردد خودروهای سنگین و کامیونت ها نتوانستیم به این مهم دست یابیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته هفتاد روز به دلیل آلودگی هوا و ممنوعیت تردد کامیون ها و همچنین بارندگی های شدید از اجرای طرح بهسازی آسفالت معابر عقب ماندیم اما 80 درصد هدف گذاری محقق شد؛ گفت: البته در نظر داشتیم در تعطیلات سال نو این عقب ماندگی را جبران کنیم اما با توجه به شیوع بیماری کرونا کارگران ما مجبور شدند که در راستای حفظ سلامتی خود عملیات عمرانی را با کندی پیش ببرند.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه تامین سلامتی کارگران و پیمانکاران معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران یک اولویت است؛ گفت: از آنجایی که ایزوله کردن محیط کارگاهی بسیار سخت است اعلام کردیم که عملیات عمرانی با احتیاط بیشتری پیش رود و این در حالی است که برخی از کارگران نیز به شهرستان های خود رفتند که با توجه به محدودیت های ایجاد شده امکان تردد آنها به سختی فراهم شده و این درحالی است که برخی از کارگران خارجی نیز هنوز از کشورهای خود بازنگشتند.

وی اضافه کرد: استراتژی جدید ما این است که با وجود کرونا عملیات عمرانی را هر چند به کندی اما پیش ببریم و امیدواریم پس از رفع این بیماری بتوانیم به پروژه ها سرعت بیشتری بدهیم.

صبوری دیلمی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در نظر داریم در سال 99 نیز یک میلیون تن آسفالت برای بهسازی معابر شهر تهران پخش کنیم و این درحالی است که ما در سال 98 نیز 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشتیم که در سال جاری باید 20 درصد سال گذشته را نیز جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1104

به "برنامه ریزی برای پخش یک میلیون تن آسفالت در معابر پایتخت در سال جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای پخش یک میلیون تن آسفالت در معابر پایتخت در سال جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید