بوستانی به نشست خبری نرسید، غیبت یک استقلالی مقابل پدیده مشهد

به گزارش تور آلمان ارزان، تیم فوتبال استقلال خوزستان باید در چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم پدیده شهر خودرو برود.

بوستانی به نشست خبری نرسید، غیبت یک استقلالی مقابل پدیده مشهد

به گزارش ، در چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، درحالی فردا (یکشنبه) تیم های پدیده مشهد و استقلال خوزستان به مصاف هم می روند که شاگردان یحیی گل محمدی جز 3 تیم بالایی جدولی محسوب می شوند و آبی های دیار کارون با 6 امتیاز در قعرجدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.

در نشست خبری پیش از مسابقه یحیی گل محمدی جوابگوی اصحاب رسانه بود، اما کریم بوستانی به علت تاخیر در پرواز به نشست خبری نرسید.

استقلالی های خوزستان برای دیدار با پدیده محرومی ندارند، اما مهرداد پورابوالقاسم مصدوم است و به این مسابقه نخواهد رسید.

آبی پوشان خوزستانی در تیم ملی فوتبال امید ایران 2 بازیکن داشتند که پورابوالقاسم مصدوم و قرار است پس از بازی به جمع شاگردان استیلی اضافه گردد و وحید نامداری نیز پس از بازگشت از مشهد به جمع شاگردان زلاتکو کرانچار اضافه خواهد شد.

پدیده اکنون با 31 امتیاز در صندلی سوم جای گرفته و با از دست دادن امتیاز برابر استقلال محتمل است این صندلی را هم به تراکتورسازی واگذار کند. از طرفی قهرمان پانزدهمین دوره لیگ برتر برای امیدوار ماندن به بقا در این رقابت ها باید با امتیاز از استادیوم امام رضا (ع) خارج گردد چراکه این تیم در حال حاضر تنها 6 امتیاز دارد و از نزدیک ترین تیم به خود در انتهای جدول پنج امتیاز عقب است.

در دیدار رفت این 2 تیم پدیده با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 285

به "بوستانی به نشست خبری نرسید، غیبت یک استقلالی مقابل پدیده مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوستانی به نشست خبری نرسید، غیبت یک استقلالی مقابل پدیده مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید