تحقیق در خصوص عملکرد مشکوک برنامه های بلوکه کننده تبلیغات آنلاین

به گزارش تور آلمان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، بعضی کارشناسان می گویند شرکت های بلوکه نماینده تبلیغات اینترنتی که به همین منظور نرم افزارهایی را فراوری و عرضه می نمایند، ممکن است پشت پرده با بعضی آگهی دهندگان برای بلوکه نکردن تبلیغات آنها در فضای مجازی به توافق رسیده باشند.

تحقیق در خصوص عملکرد مشکوک برنامه های بلوکه کننده تبلیغات آنلاین

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ صنعتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

گفته می گردد به همین دلیل پول هایی نیز از سوی بعضی مؤسسات تبلیغاتی به شرکت های بلوکه نماینده آگهی های تبلیغاتی پرداخت می گردد.

نگرانی های موجود در این زمینه موجب شده تا سناتور ران وایدن با ارسال نامه ای برای کمیسیون فدرال تجارت آمریکا از آنان بخواهد در این زمینه تحقیق نمایند تا تعیین گردد آیا نرم افزارهای بلوکه نماینده تبلیغات رویه هایی ناعادلانه، فریبنده و ضد رقابتی داشته اند یا خیر.

یکی از برنامه هایی که در این زمینه عملکرد مشکوکی دارد، AdBlock است که به فروشنده ای ناشناس فروخته شده و گفته می گردد از آن موقع به بعد سیاست های خود را در زمینه رعایت حریم شخصی کاربران بی سروصدا تغییر داده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 904

به "تحقیق در خصوص عملکرد مشکوک برنامه های بلوکه کننده تبلیغات آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیق در خصوص عملکرد مشکوک برنامه های بلوکه کننده تبلیغات آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید