تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان در نیمه اول

به گزارش تور آلمان ارزان، به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان در حالی از ساعت 16:30 امروز بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران برگزار شد که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان در نیمه اول

تیم یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که شامل حامد لک، محمدحسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، علی شجاعی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا، احمد نورالله ی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و امید عالیشاه می شد در 15 دقیقه ابتدایی بازی با سپاهان شرایط نسبتاً برابری را با شاگردان محرم نویدکیا داشت.

پیام نیازمند، محمدرضا مهدی زاده، گئورگی گولسیانی، امید نورافکن، مرتضی منصوری، دانیال اسماعیلی فر، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، کی روش استنلی و سجاد شهباززاده هم که بازیکنان سپاهان را در این دیدار تشکیل می دادند پس از ارائه بازی فیزیکی در دقایق ابتدایی توانستند کنترل توپ و میدان را در ورزشگاه آزادی بگیرند تا در 45 دقیقه ابتدایی دو بار بتوانند روی دروازه حامد لک خطر جدی ایجاد کنند.

کیروش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان اصفهان قبل از تعویض دقیقه 44 به دلیل مصدومیتش توانست با ضربه سر دروازه حامد لک را با خطر جدی روبرو کند اما حامد لک با واکنش خوب خود مانع از باز شدن دروازه پرسپولیس شد.

دانیال اسماعیلی فر نیز در دقیقه 38 با شوت خطرناک خود دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که ضربه این بازیکن با اختلاف اندک از کنار دروازه پرسپولیس خارج شد.

دو تیم در دقایق پایانی نیمه اول بار دیگر به کنترل توپ در میانه میدان پرداختند تا با سوت اشکان خورشیدی داور بازی بدون به ثمر رساندن گل به رختکن بروند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1643

به "تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان در نیمه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان در نیمه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید