تنظیم نرخ چرت زدن با دستبندهای هوشمند ، ردیابی ریتم 6 میلیارد خواب شبانه به وسیله فیت بیت

به گزارش تور آلمان ارزان، دستبندهای هوشمند فیت بیت در پی اجرای طرحی هستند که بتوانند به کاربران خود یاری نمایند راحت تر چرت بزنند. این دستاورد می تواند برای بسیاری از افراد که دچار اختلالات خواب هستند مفید باشد.

تنظیم نرخ چرت زدن با دستبندهای هوشمند ، ردیابی ریتم 6 میلیارد خواب شبانه به وسیله فیت بیت

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، فیت بیت برای اجرای طرح خود، شرایط خواب 6 میلیارد نفر را در طول شب ردیابی کرد و این نتایج را با هدف آنالیز آماری خواب افراد بالغ دسته بندی کرد.

طبق گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده، حدود یک سوم از بزرگسالان آمریکایی از خواب کافی برخوردار نیستند و دو سوم کارمندان نیز می گویند در صورتی که می توانستند بیشتر بخوابند، در کسب و کار خود پیروز تر بودند. جالب است بدانید که بسیاری از رهبران سرشناس حوزه کسب و کار مانند جف بزوس، شریل سندبرگ، بیل گیتس و آریانا هافینگتون بارها در مورد مزایای خواب کافی کارمندان سخنرانی نموده اند.

اما به نظر می رسد شیوه های خواب و بیداری بسیاری از افراد با مشکلاتی همراه است. در ماه مارس، فیت بیت اطلاعاتی را از کاربرانی که مایل به همکاری در طرح پژوهشی فیت بیت بودند جمع آوری کرد. این اطلاعات در مورد خواب شبانه افراد بود و شامل 6 میلیارد شب خوابی می شد، البته همه این داده ها به شکل ناشناس جمع آوری شده اند.

در سراسر ایالات متحده، داده ها نشان می دهد که اهالی بوستون بیشترین زمان خواب را در ثبت نموده اند و نیویورکی کمترین نرخ استراحت را دارند.

دکتر فیلیپ گرمان، استاد روانپزشکی دانشگاه پنسیلوانیا، در این خصوص می گوید: بیشتر مردم احتیاج به یک خواب خوب و کافی برای افزایش قدرت روانی و جسمانی خود هستند.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2395

به "تنظیم نرخ چرت زدن با دستبندهای هوشمند ، ردیابی ریتم 6 میلیارد خواب شبانه به وسیله فیت بیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنظیم نرخ چرت زدن با دستبندهای هوشمند ، ردیابی ریتم 6 میلیارد خواب شبانه به وسیله فیت بیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید