جاستین ترودو: بازگشایی مرز کانادا و آمریکا در دستور کار نیست

به گزارش تور آلمان ارزان، نخست وزیر کانادا طی سخنانی گفت که بازگشایی مرز کانادا و آمریکا در حال حاضر در دستور کار قرار ندارد.

جاستین ترودو: بازگشایی مرز کانادا و آمریکا در دستور کار نیست

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از هیل، جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا روز پنج شنبه بیان کرد که بازگشایی مرز آمریکا و کانادا در دستور کار قرار ندارد، چراکه این مسئله مجددا باعث شیوع سریع ویروس کرونا می گردد.

جاستین ترودو در این باره گفت: لغو محدودیت ها نیازمند زمان است و ما برای بازگشایی مرز آمریکا و کانادا نیازمند برنامه دقیقی هستیم که موضوعی زمان بر است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در پاسخ به این سوال که آیا بازگشایی مرز با کانادا در دستور کار است یا خیر، گفت: روابط ما با کانادا بسیار خوب است و ما در خصوص آن صحبت خواهیم کرد. وی گفت: این مرز یکی از اولین مرزهایی خواهد بود که باز خواهد شد. در زمان مشخصی مرز با کانادا را باز خواهیم کرد.

ماه گذشته، بر اساس توافقی دوجانبه مرز آمریکا و کانادا به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا بسته شد. بر اساس آخرین آمار از ویروس کرونا در آمریکا، بیش از 640 هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است. بعلاوه بیش از 30 هزار نفر در آمریکا جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده اند.

خبرنگاران بین الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2267

به "جاستین ترودو: بازگشایی مرز کانادا و آمریکا در دستور کار نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاستین ترودو: بازگشایی مرز کانادا و آمریکا در دستور کار نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید