خبرنگاران طراحی برنامه کاربردی صنایع دستی البرز در دستور کار واقع شده است

به گزارش تور آلمان ارزان، کرج - خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز اظهار داشت که طراحی برنامه کاربردی صنایع دستی برای حمایت از هنرمندان و رونق این بخش در دستور کار قرار گرفته است.

خبرنگاران طراحی برنامه کاربردی صنایع دستی البرز در دستور کار واقع شده است

فریدون محمدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود:با پیگیری های انجام شده و تهیه طرح اولیه توسط کارشناسان پس از تأیید وزارتخانه برنامه کاربردی صنایع دستی استان به زودی اجرایی می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: نحوه آموزش رشته های صنایع دستی و هنرهای سنتی، معرفی مراکز آموزشی فعال، تعداد کارگاه ها، نحوه اخذ مجوز انفرادی و کارگاهی و تمام امور مربوط به این حوزه از جمله مواردی است که در برنامه کاربردی صنایع دستی پیش بینی شده است.

محمدی با اشاره به شیوع کرونا و لزوم ارتقای زیرساخت های فضای مجازی در تمام حوزه ها از جمله صنایع دستی اضافه نمود: ارائه خدمات فراگیر و در دسترس به هنرمندان، جلوگیری از ایجاد وقفه و سهولت در ارائه خدمات، جلوگیری از تردد غیرضرور در شرایط بحران و شیوع کرونا از جمله مزایای طرح موردنظر است که در صورت موافقت معاونت صنایع دستی کشور اجرایی خواهد شد.

استان البرز دارای حدود سه هزار هنرمند صنایع دستی است که در 72 رشته فعالیت می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1852

به "خبرنگاران طراحی برنامه کاربردی صنایع دستی البرز در دستور کار واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طراحی برنامه کاربردی صنایع دستی البرز در دستور کار واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید