خبرنگاران مدارس فوتبال یزد برای فعالیت باید باشگاه شوند

به گزارش تور آلمان ارزان، یزد - خبرنگاران- معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان یزد گفت: مدارس فوتبال ،فوتسال و فوتبال ساحلی برای فعالیت سالانه به خصوص در تابستان باید در چارچوب مقررات ابتدا از تیم تبدیل به باشگاه شوند .

خبرنگاران مدارس فوتبال یزد برای فعالیت باید باشگاه شوند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

سید احمد هاشمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: علاقه مندان راه اندازی باشگاه فرهنگی ورزشی در چارچوب مقررات باید به این اداره کل و تمام ادارات ورزش و جوانان مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: باشگاه هایی که مجوز فعالیت سالانه آنها به سرانجام رسیده برای آغاز مجدد کار باید در امسال در اولین فرصت با تحویل مدارک مورد احتیاج وظایف خود را انجام دهند.

این مسوول اظهار کرد: همچنین باشگاههای بدون پروانه هیچ مجوزی برای جذب نونهالان و نوجوانان در قالب مدارس ندارند و طبق مقررات توسط هیات فوتبال و سایر مراجع برخورد مناسب صورت می گیرد.

هاشمی تاکید نمود: مدارس فوتبال با رعایت تمام استانداردهای لازم و استفاده از مربیان مجرب نقش مهمی در استعدادیابی و شکوفایی ورزش استان دارند و دولت از آنها حمایت دارد.

وی گفت: هم اکنون 30 مدرسه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در استان یزد فعال است .

استان یزد با یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت 47 هیات ورزشی و 62 هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1177

به "خبرنگاران مدارس فوتبال یزد برای فعالیت باید باشگاه شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدارس فوتبال یزد برای فعالیت باید باشگاه شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید