تور یونان ارزان: خدمه 2 نفتکش یونانی در سلامت کامل هستند

به گزارش تور آلمان ارزان، سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرجع حاکمیت دریایی ایران در بیانیه ای ضمن تشریح آخرین شرایط دو نفتکش یونانی توقیف شده در آب های خلیج فارس اعلام نمود: تمامی خدمه این دو نفتکش در سلامت کامل جسمی و روحی قرار دارند و ارتباط تلفنی آن ها با خانواده هایشان تسهیل می گردد.

تور یونان ارزان: خدمه 2 نفتکش یونانی در سلامت کامل هستند

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه چنین آمده است:

در پی اعلام شرکت خدمات کشتیرانی فرهنگ آب های آرام به عنوان نماینده رسمی پی اند آی و مالکان 2 نفتکش یونانی مبنی بر وصول پیغام های متعدد از سوی مالکان و کلوپ های پی اند آی آن ها و ابراز نگرانی از شرایط خدمه تانکر های Delta Poseidon و Prudent Warrior، پس از انجام هماهنگی های لازم به وسیله سازمان بنادر و دریانوردی با همراهی معاونت امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، با حضور روی تانکر های فوق با فرمانده تانکر ها دیدار کردند که نتایج آن به این توضیح است:

در این دیدار، فرمانده هر 2 کشتی تایید کردند که تمامی خدمه از لحاظ روحی و جسمی در شرایط مناسبی قرار دارند و برخورد نیرو های نظامی نیز با آن ها کاملا مناسب بوده و هیچ گونه شکایتی در این خصوص گزارش نشده است. بعلاوه جهت تسهیل ارتباط تلفنی خدمه کشتی با خانواده هایشان قرار شد نماینده کشتی تعدادی سیم کارت به همراه تلفن همراه تهیه و در اختیار آن ها قرار دهد.

فرماندهان دو شناور بعلاوه درخواست های غذایی و آب و آذوقه و سایر اقلام مصرفی را تهیه و در اختیار نماینده کشتیرانی قرار دادند، بعلاوه هماهنگی لازم جهت دریافت زباله از کشتی و تحویل آن به ساحل صورت گرفت.

بعلاوه با توجه به حضور برخی از خدمه روی کشتی برای مدت طولانی، موضوع جابجایی برخی از ملوانان با فرمانده کشتی مطرح و مقرر شد در صورت موافقت مالکان شناورها، هماهنگی های لازم در این خصوص انجام گردد.

در ضمن با توجه به اینکه تانکر های مذکور حامل مشتقات نفتی بودند، از سوی معاونت امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان توصیه های ایمنی و زیست محیطی لازم به فرماندهان کشتی ها ارائه شد و بعلاوه با توجه به اهمیت و حساسیت منطقه از لحاظ زیست محیطی که به عنوان منطقه ویژه زیست محیطی از سوی سازمان بین المللی دریانوردی و کنوانسیون مارپل شناخته شده است، توصیه های لازم جهت پیشگیری از آلودگی و حفظ ایمنی خدمه و کشتی به فرمانده کشتی ها، عنوان شد.

بعلاوه با توجه به درخواست فرمانده کشتی و مطابق مقررات و استاندارد های بین المللی مقرر شد که همکاری های لازم در راستای تسهیل اجرای الزامات بین المللی به وسیله خدمه کشتی اقدامات جاری از جمله ثبت و ضبط وقایع کشتی، صورت گیرد.

در ضمن کنفرانس تلفنی بین فرمانده، نماینده کشتی و دفتر مرکزی مالکان کشتی در یونان برقرار شد و مالکان کشتی دستورات لازم در مورد حفظ و نگهداری از کالا را به فرمانده ارائه کردند.

به فرمانده کشتی ها اعلام شد در صورت بروز هرگونه احتیاج تازه، مراتب مربوطه را به اطلاع نماینده کشتی جهت تهیه و برطرف آن اعلام کند که در این رابطه سازمان بنادر و دریانوردی همکاری های لازم را به عمل خواهد آورد.

در این دیدار به فرمانده و خدمه کشتی نیز اعلام شد که هیچ محدودیتی مطابق استاندارد های بین المللی برای انجام کار های جاری روزانه و تردد آن ها روی کشتی وجود نخواهد داشت. بعلاوه، بر اساس هماهنگی های به عمل آمده، امکان دیدار کنسولی با خدمه این دو کشتی نیز فراهم شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2273

به "تور یونان ارزان: خدمه 2 نفتکش یونانی در سلامت کامل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان ارزان: خدمه 2 نفتکش یونانی در سلامت کامل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید