دادگاه پنسیلوانیا تائید نتایج را به نفع بایدن متوقف کرد

به گزارش تور آلمان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از واشنگتن تایمز، یکی از قضات ایالت پنسیلوانیا که با 20 رأی الکترال، نقشی کلیدی در مشخص سرنوشت انتخابات 2020 دارد، حکم توقف تائید نتایج به نفع جو بایدن دموکرات را صادر کرد.

دادگاه پنسیلوانیا تائید نتایج را به نفع بایدن متوقف کرد

درحالیکه مسئولین انتخاباتی پنسیلوانیا، روز سه شنبه، بایدن را پیروز معرفی کردند؛ قاضی پاتریشیا مک کالو می گوید: ضروری است روز آدینه، جلسه دادرسی برای تائید نتیجه نهایی برگزار گردد- اقدامی که با استقبال دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا روبرو شد.

ترامپ در پیامی توئیتری، از حکم قاضی مک کالو به عنوان خبری عظیم یاد کرد حال آنکه پیشتر، در گفتگوی تلفنی با هواداران جمهوریخواهش در ایالت پنسیلوانیا گفته بود: ابطال نتیجه انتخابات از نظر بسیاری از حقوق دانان کاری خارج از عرف تلقی می گردد و (به رغم وجود شواهد زیاد دال بر تقلب) با قضاتی روبرو هستیم که می ترسند در این خصوص تصمیم بگیرند.

این در حالی است که جاش شاپیرو دادستان کل پنسیلوانیا می گوید: تصمیم دادگاه ایالتی تأثیری بر تائید نتایج ندارد و بایدن پیروز انتخابات است.

ترامپ به رغم موافقت با شروع فرایند انتقال قدرت به بایدن، مدعی است که تسلیم آرای جعلی نشده و شکایت خود را در دیوان عالی پیگیری می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1557

به "دادگاه پنسیلوانیا تائید نتایج را به نفع بایدن متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگاه پنسیلوانیا تائید نتایج را به نفع بایدن متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید