درخشش تیم دانشگاه محقق اردبیلی در مسابقات دارت دانشجویان کشور

به گزارش تور آلمان ارزان، مدیر تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: تیم دانشگاه محقق اردبیلی در مسابقات دارت دانشجویان کشور خوش درخشید.

درخشش تیم دانشگاه محقق اردبیلی در مسابقات دارت دانشجویان کشور

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، امیرعلی جعفرنژاد ، مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه های دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مسابقات قهرمانی آنلاین دارت دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با حضور 70 ورزشکار دختر از 29 دانشگاه کشور و 58 ورزشکار پسر از 22 دانشگاه کشور، با انجام 240 بازی به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد به کار خود خاتمه داد.

او با بیان اینکه در این دوره از مسابقات تیم دانشگاه محقق اردبیلی نایب قهرمان مسابقات دارت دانشجویان پسر دانشگاه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد، اضافه نمود: تیم دانشگاه محقق اردبیلی متشکل از علی عباس زاده، رضا سلیمی، قاسم پیرزاده و هاشم سیدکریمی با مربیگری رضا سروری در این مسابقات حضور یافتند و رقابت با رقبا پس از تیم دانشگاه فنی حرفه ای شهید منتظری مشهد ، نایب قهرمان این مسابقات شدند.

جعفرنژاد بیان نمود: در بخش انفرادی پسران نیز رضا سلیمی از دانشگاه محقق اردبیلی و امیررضا افرا از دانشگاه تبریز مشترکا مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2126

به "درخشش تیم دانشگاه محقق اردبیلی در مسابقات دارت دانشجویان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش تیم دانشگاه محقق اردبیلی در مسابقات دارت دانشجویان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید