دروغ زن آفریقایی

به گزارش تور آلمان ارزان، تهران (پانا) - هفته گذشته خبر رسید که یک زن اهل آفریقای جنوبی 10 قلو به جهان آورده و رکورد جهانی را شکسته است. کمی بعد معین شد که این خبر صرفا داستانی ساخته و پرداخته فکر این زن است و حالا معین شده که این خانم قبل از مطرح کردن ادعایش در بخش روانپزشکی یک بیمارستان بستری شده است.

دروغ زن آفریقایی

به گزارش آخرین خبر، افسران پلیس آفریقای جنوبی گفته اند این خانم که تامارا نام دارد (Gosiame Thamara Sithole) صبح روز 17 ژوئن در منزل یکی از اقوامش در نزدیکی ژوهانسبورگ به سر می برده است. بعد از آنکه اقوام شوهرش به پلیس گزارش دادند که تامارا گم شده است، این خانم در منزل اقوامش دستگیر و بازداشتگاه انتقال داده می گردد.

در آنجا افسران پلیس این ادعا را که تامارا به خاطر ارتکاب به جرم دستگیر شده رد می نمایند و این خانم را به کارکنان بخش مشاوره اجتماعی تحویل می دهند.

در ادامه تامارا به تشخیص این مشاورها به بیمارستان Tembisa انتقال داده می گردد تا سلامت عقلانی و روانی اش مورد ارزیابی قرار بگیرد.

اما تا پیش از انتقال به بخش روانپزشکی، تامارای 37 ساله در تیتر خبرهای مهم خبرگزاری های سراسر جهان نهاده شد و علتش هم این بود که ادعا نموده بود در تاریخ 7 ژوئن در بیمارستان شهر پرتوریا ده قلو به جهان آورده است.

این خانم در ادامه گفت که ادعای به جهان آوردن ده قلو از طرف اقوام شوهرش مطرح شده تا آنها بتوانند یاری های مردمی دریافت نمایند و این در حالی بود که اصلا بچه ای در کار نبود.

وکیل این خانم در زمان بازداشتش اظهار داشت که تامارا علیرغم خواسته قلبی اش در بخش روان درمانی نگهداری می گردد و او هم کوشش می نماید تا حکم آزادی اش را از دادگاه دریافت کند.

وکیل تامارا بعلاوه مدعی شد که در ابتدا درخواست او برای داشتن وکیل و دسترسی به امکانات حقوقی از سوی نهادهای پلیسی رد شده و او میخواسته که به یک کلینیک خصوصی روانپزشکی برود اما باز هم با درخواستش موافقت نشده.

در واقع پلیس این خانم را به خاطر مطرح کردن ادعای زایمان 10 قلو به بخش روانی ارجاع داده در حالی که تامارا این اتهام را رد نموده و تقصیر را بر گردن اقوام شوهرش انداخته است.

اقوام، دوستان و خانواده تامارا هم با تجمع در مقابل این بیمارستان خواهان آزادی تامارا شده اند و قصد دارند آزادی او را به وسیله مراجع قضایی پیگیری نمایند. لازم به ذکر است هنوز به صورت رسمی وجود این ده قلوها تایید نشده و تعیین نیست که این ماجرا واقعی بوده یا خیر اما رسانه ای که اولین بار این خبر را منتشر نموده دولت آفریقای جنوبی را به سرپوش گذاشتن روی واقعیات محکوم نموده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1930

به "دروغ زن آفریقایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروغ زن آفریقایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید